2006年8月24日 星期四

回港有感

唔經唔覺已經番左來個幾月

記得臨離開oz之前0係sydney downtown真係有"city shock",以為番來hk會好唔慣

無錯,落機前果日刻,0係機上見到樓宇密度超高0既香港,真係奇怪點解我會來自一個咁恐怖0既地方

但係好快我已完全適應香港0既生活,又再追電視,又再遲睡遲起,又再揀飲擇食

0係oz0既好習慣全部冇sai

番來咁耐都係hea,但真係hea得好內疚,真懷念0係oz hea得大條遁理0既日子

香港生活,多采多姿,但責任太多,步伐太快,你根本無法hea得安樂

hea係因為想搵份自己期望已久,可惜大多石浸大海。正氣餒之際,卻收到飲食男女叫我去in我夢寐以求0既工作-- 旅遊記者,又帶來一線曙光

旅遊記者,多少人的dream job,apply者成千上萬,究竟有冇機會呢? 竟然俾我同dream job有咁接近0既一刻,究竟會帶來希望定係失望呢?

傳媒工作,已申冇可申,冇旅遊記者做,我就要死心


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...