2012年7月8日 星期日

浸大視覺藝術學院畢業展



香港殖民地建築買少見少,供開放參觀的就更少了。座落前皇家空軍軍官俱樂部的浸大視覺藝術學院被加租5倍,浸大無力支付,前途未卜。今年的畢業展可能是最後一年在這歷史建築舉行的最後一年畢業展,所以趁午飯時間跟大學來看看。相片都是用新買的手機拍的,效果還不錯。






校園面積不大,不過鳥語花香,富文化氣息,我覺得仲幾適合拍婚紗照。只係....蚊比較多一 d。我係學生都唔想搬番入浸大九龍塘校園果堆豪無美感可言的職業訓練學校 feel 大廈啦!







隱藏於公屋、工廠後的浸大視覺藝術學院



















學校的景觀



街燈、老樹、老建築、斜巷,好有 feel






二樓教室外的走廊。








掛住影間學校,我都冇仔細睇畢業生 d 作品添。







呢位同學仔將同學的臉掃瞄出來,貼在整幅牆上




用剪紙製作的立體 「比堅尼少女 i phone 自拍」,難度很高啊!






名為「沼澤」的油畫




「草鞋」上的人仔




也有一些具社會性的作品





很受在場女參觀者歡迎的作品。作者將社會對他們藝術學生的既定印象投射到幾種動物身上




可能是最大吉利士的作品 - 神主枱供奉聖母





回到九龍塘的浸大校園,天氣清得連中環都看到,值得拍個照吧!

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...