2012年8月4日 星期六

八十後懷舊金曲夜





周日晚上。三個八十後盛女。晚上七點到十二點。一大堆橫跨七、八、九十年代 K 歌。從 到 、 、 、Westlife 的 ; 從<問誰領風騷> 、<倆忘煙水裡> 到 <女人的弱點>、<一人有一個夢想>、<環珠格格>金曲。的確好 OUT。但非常盡興。




名字是好動派....
行動是要在陽光中 ..... 趕走苦惱失敗



一到夏季 氣勢昇高 !!! 
這個夏季 鬥志利似刀!!!!!
!


名字是好動派 行動是要暫停打呔 不鬆綁太失敗







我也有過半天迷惘
對我過去半分鐘的淒愴




也許豬的身體不優美 長鼻短尾
但是別人不可天空裡




有一個姑娘 她有一些任性 她還有一些    囂張



白玫瑰 摘了一枝溫馨等待你
我已放棄了一般禁忌 想送你這驚喜





Near....Far...Whenever you are.......
I believe....... that...... the heart does .......go on.....




<現代愛情故事>,歌詞我四年班已經識背。唔使睇住個 mon 都識唱



盛女之歌 - 吳倩蓮的<望愛>,一開咪已經笑到出唔到聲。其實我仲點左另一首盛女歌- 梅豔芳的<情歸何處>。但點左太多歌,唱左成晚都未出到。

朋友 都替我擔心 母親 天生都過敏
問我 可有對象吧 說碰到不要等




另一必唱怨女歌 - 葉蒨文<女人的弱點>,唱親都好 high

期待下一次的懷舊金曲夜。歡迎歌路相同的舊同學舊朋友加入,懷緬我們的那些年。

1 則留言:

  1. 下次叫埋我啦,我都好耐無唱k了. 尤其舊歌
    [版主回覆09/12/2012 20:02:01]Sure. 上次同你唱 k lunch都唔夠喉。

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...