2008年5月3日 星期六

中國加油!!

抱住湊熱鬧的心情,我也趁番工前去睇聖火。


本來諗住去文化中心睇李麗珊,不過九點幾去到火車站發現路已封,惟有去梳士巴利道睇睇有冇機會睇李靜/高禮澤。


從一商場行出梳士巴利道已被紅海包圍,離圍欄隔左幾重人,根本唔會睇得到聖火。想行都冇辦法行得到,幾經辛苦惟有番落商場睇下有冇第二個位企。


行出彌敦道,終於搵到個較接近路邊的位置,聽路人講劉德華將會跑過。等等下先發現劉德華其實應該0係對面馬路跑,但係呢個時間想過番對面馬路已經冇可能。





等待劉華的期間,天氣驟晴驟雨。加上我左右被兩中年男夾攻,後又有幾排人,情況頗惡劣,只想劉華快d出現。


接近十點半火炬開始傳送的時間,路上出現了一些大會的車輛載著火炬手。我地更0係其中一架旅遊巴見到陳慧琳同古巨基向我們揮手。




收到阿妹電話,劉華應該快到,多左警察在路上準備。忽然覺得做火炬手真係好型態! 要咁多人咁大陣象俾你跑。








劉華呀!!! 你仲乜跑得咁快??


聖火經過之後,人們心情依然興奮,留在街上繼續叫口號繼續拍照。真係未見過香港咁普天同慶‧我也捨不得離開感受氣氛。








不知哪來的偽火炬叩吸引大家爭相拍照。



自遊行連警察的電單車也影一餐


由於尖沙咀很多地方依然封路,我用了好多時間先行得番漢口道番公司。忽然傳來示威聲音,於是又走回頭去八八。



原來係民間人權陣線,要中國政府關注人權。我見到有李卓人、長毛、蔡耀昌等大約十幾個橙衣人。警方已圍成人鏈保護他們,而tvb新聞記者也緊跟隨想做訪問。不過好快已有一班奧運支持者圍攻及喝駡。







有北京奧運支持者辱罵示威者為 「走狗」、「x街」、「生0舊叉燒好過」,現場感十足。可觀性不下於傳聖火。我覺得自己好似記者。








示威者被奧運支持者360度包圍









奧運支持者高呼「中國加油」,就在我公司樓上,聲勢完全蓋過示威者。


其實支持改善人權無錯,不過選擇今日這個普天同慶的日子提出這訴求實在令人掃興。


回到公司,心情仍然興奮,沒什麼番工MOOD。想不到睇人傳聖火會令人咁開心。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...