2010年3月15日 星期一

番新橋

今次番鄉下係為左同婆婆過生日

冇諗過節目會咁充實










我地已經幾年冇一家人一齊番去

皺皮姨一家亦因為一些誤會,好幾年沒有跟公公婆婆一家人來往,但這天她們一家也來了

所以我地終於有機會再見蕃薯同芬女

蕃薯帶我地去睇舊新橋,大祠堂、舊屋同舊舊屋

成十年冇番過去舊新橋睇了






充滿著童年回憶的舊屋已被拆卸重建

變成典型國內毫無特色、多快好省式的五層平房,租了出去

屋租餐活了婆婆公公舅父一家

































































大祠堂似乎升呢成為歷史建築,保得宜










































舊舊屋還在

可惜俾人鎖左,睇唔到入面

附近也多建了很多房子

我們也一渡迷了路



後來婆婆她們說舊新橋經常有道友/外省人聚集

他們自己都幾年冇過去

但我覺得舊新橋並沒有他們所講咁雜

仲見到好多本地老人居住

屋與屋之間的小巷雖然狹窄,但挺陰涼,足見民間建築智慧



surprise係飯後在飯店偶遇小時候舊舊屋的鄰居雄仔哥哥

以前0係舊舊屋過暑假成日會同雄仔哥哥 + 佢細佬祥仔哥哥玩

用報紙摺風箏

細個覺得雄仔哥哥幾靚仔

今日見番佢,如果唔係有皺皮姨提醒都唔認得

因為雄仔哥哥都快四十歲了

佢同我地玩時只有十幾歲

佢見到我仲講得出我全名

不過我細佬佢就認唔出







之後坐芬女男朋友架車去蕃薯學校參觀

大家0係車講下細個一的事

對上一次大家一齊玩都十幾年前了





沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...