2015年7月29日 星期三

窮遊伊朗 (十一) - 千年古鎮 Abyaneh



Esfahan 吃過午飯後,我們去bus terminal 找的士經Abyaneh稍作停留再到另一城市Kashan。本來以為在Esfahan市中心會有information center travel agent 之類有包車轉介,但搵唔到,只好自己找的士。由於這個包車行程比較複雜,難以用身體語言向司機解釋,只好拜託Shiraz 認識的伊朗朋友  Hossein 幫忙將行程用波斯文翻譯出來再what apps 俾我,方便講價。


我把手機上Hossein幫我做的波斯文翻譯亮出來,旋即吸引一班司機圍觀。司機們對住我們七嘴八舌,但他們並不是各自講價,而是替一個完全不懂英文的司機跟我講價。所以我估計這裡的司機是協議好輪流載客再一齊分錢的。網上的攻略只有反方向包車的參考價格,即從Kashan Abyaneh Esfahan,但沒有像我們這樣走的。對於價錢大概是如何心裡沒底。司機們開價300(HKD900左右),我還價100萬,並吹噓有朋友用100萬包到車,司機們說不可能,最後120萬成交。

上車不久司機去入油,俾入油錢時望住我地拎住張紙幣fing fing吓唔知講乜野,該不會是我們付油錢吧??我們決定唔俾反應佢,最後佢自己俾錢。

之前在伊朗坐的長途車都係夜車,今次先第一次日頭坐車睇睇風景。兩個多小時的車程途經的地方都是荒漠地區,風景乏善可陳。Rachel早已在車上打瞌睡,就連司機都俾我見到佢釣左幾次魚,嚇得我唔敢瞓,時刻留意佢有冇瞓著。






EsfahanAbyaneh的車程中

下午四點幾,終於到達Abyaneh,入場費10萬。司機可能都係第一次來Abyaneh,也下了車在村內閒逛。Abyaneh古鎮位處偏僻,離Kashan 82公里,沒什麼交通工具可達,多數要包車。遊客多是從Kashan 參加 day tour 或包車即日來回AbyanehKashan。我們到達時也遇到了一個外國旅行團和零星本地遊客。

我們的司機


Abyaneh古鎮有二千年歷史,特色是紅泥磚小屋及披上碎花頭巾的老婆婆。村內居民多是老人,不少老村民會向遊客販賣蘋果乾。夕陽下的紅泥磚小屋及老人的確是很好的攝影題材,景物人像都很上鏡。只是這裡的村內並不如伊朗其他地區的人熱情,也不太喜歡被拍,經常迥避鏡頭。要拍好照片得花點功夫跟老婆婆打打交道。























 Abyaneh村內的清真寺














好不容易終於有肯企定定俾我影相的村民。是一對開士多的兩婆孫











被Rachel偷影。怎麼有幾分似失明人士?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...