2018年6月5日 星期二

帶阿爸阿媽去歐洲 (一) - 出發篇



backpacker變成團友

自詡係 backpacker 嘅我今年的大旅行做左一件好唔backpacker 嘅事 - 帶父拖喼去歐,仲要跟團 😅……

身為「職安真漢子」的老豆同「街市婆」的老媽近年都相「登六」。眼見不少長輩甚至同輩親友身體都開走下波,不良於行,為左頭家勞碌半生的兩老都想趁自仲「行得走得」,出去見識吓睇吓個世。喺我呢個熱旅遊人士的推波助瀾之下,兩老終於起心肝,衝出亞州,一生人起碼豪一次,向嚮已久的歐出發。只是兩老不諳任何外語,平時出國旅行都要依我同細妹打點一,就連喺機場過關都係懵懵懂懂,就算跟旅團去都感到淆底。兩老就打我主意,要我做一次孝順女,陪埋佢地一齊去。我雖之前都帶過兩老到日本台自由行,但日本台灣比較易玩,要帶住兩老喺陌生的歐街頭張羅衣、食、住、行、屙,難度太高。最教人頭的是兩人都有一個「中國胃」,鬼佬野唔食得,生冷野又話肚屙,三文治芝士火腿果D又話有陣「酸縮味」,食唔落。權利弊之後我決定向現實低頭,由backpacker 變成團友,陪兩老去跟團。起碼就算食唔慣D野食,佢都都只會怪導遊,唔會怪我😏。

懷緬那些年的巴士團歲月
到兩老唔知仲會唔會有機會再去歐,我要挑一個儘可把歐最精華的景點一網打盡的旅行團,務求「去旅行,去到盡」。我想起大學生涯的最後一個暑,我跟戰友 Tak 當時 深感畢後恐很難長時間旅行,決在最後一個暑豪一次,去歐旅行。當是「鵪春大學生」,我的字典內並沒有「自由行」一詞,出國旅行,根本冇諗過可唔使跟團,但又嫌一般的永安康泰團太走馬看花,團友又多為師奶阿叔,唔係好啱玩。Tak不知從哪打聽到有間叫學聯嘅旅行社有搞歐巴士團,標半自助遊旅方式,旅程時較長,晚上巴士會停泊在 camp site留宿,團友輪煮飯煮早餐,睡覺時就把巴士的座位變身成床鋪,大家睡在巴士上,節旅費。為了省錢,我和 Tak 在那年就報名參了學聯的17天西歐巴士團。當時是沒有Smart Phone、沒有 WiFi 的年代,數碼相機都係剛剛流行,SD 卡只有128MB容量,不能拍太多照片。但正因科技落後,團友又大多是年青人,年紀相若,大家晚上食飽飯冇野做都鍾意圍坐在巴士外吹水玩遊,又或三五成群在camp site 散步談心甚至「照田雞」,好不愉快。雖巴士團的行程在我眼裡依是太過走馬看花,但回想起跟團友們一起在camp site hea」的晚上還是十分難忘,好些團友至今依有聯,可以做到朋。住camp site也是在香、甚至自已backpacking都未必得到的難得體驗。既今次又係要去歐,又係要跟團,就決再次參學聯的巴士團,讓兩老體驗一下歐州的camp site生活,讓我自懷緬一下那些年的巴士團青蔥歲月,而團費又冇咁貴呢 !!



那些年的巴士團青蔥歲月。我地呢張食飯相十幾年之後學聯都仲用緊來做宣傳。


當我打開學聯的Facebook,讀到現在的巴士團宣單張,我對再次參巴士團的熱情頓時涼了一大半。大概是現在的年青人都不喜跟團的關係,團友全為中年或退休人士 ; 而為了遷這些上年紀的團友,巴士團的內容也作了不少改,例如現在團友已不用再睡在巴士上,改為睡在camp site的小屋,大多有獨立廁,有些還有獨立廚房,比以前舒不少; 那些年,我每晚都睡camp site,大部份晚餐和早餐都是大家一起在camp site煮,而現在的巴士團其有幾個晚上是在青年旅社甚至酒留宿,19天的行程就只有4頓晚餐是在camp site 一起煮,其晚上有時是在中餐廳吃中式團餐,有時自費。這對兩老來說是好事,但對我來說就覺得減退了不少巴士團的趣味性了。Anyway,歐還是要去的,團還是要跟的。永安康泰我真係參唔落,捷旅假期我又俾唔起。中年團友就中年團友吧。學聯就學聯吧。最重係同兩老在一起暢,見識世

跟團就是任性。既跟團,行李不用自日日孭住,我比平時去旅行帶多左好多衫,好省一點洗衣費及乾衣費。歐陽光猛,但歐冇人擔遮。為了搣甩「職安真漢子」的地盤味,「街市婆」的街市味,還有本人的「麻甩系女生味」,我特意於出發前到旺角花園街搜羅闊邊lady 帽,每人一頂,意圖增的「歐味」,配合歐的優雅氣息,順便遮埋太陽。至於兩老帶去歐州的服飾就由冇份去歐的妹妹充當「形」打點配襯。去歐! 影靚相喎!「置裝費」點都要花一D


們仨的歐 look

Backpacker的形就暫且放下,2018年65日下午,我帶著從未衝出亞洲的兩老浩浩蕩蕩出發去機場做團友,向歐州出發!!





1 則留言:

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...