2007年4月10日 星期二

復活節假期

今年復活節難得有5日假期,不過從理性上分析,我並未有好好利用。頭兩日0係 屋企hea,終日癱0係阿媽張床睇書,仲訓埋晏覺。其實,我真係幾ENJOY癱0係阿媽張床睇書。

第三日,忽發其想番鄉下探公公婆婆。原來我已經3年冇番鄉下。今次番去BBQ,住一晚就走。3年冇見,驚訝蕃薯表弟同芬女表妹已經長大成人,3年前仲係細路0既蕃薯已經變成1米八0既有為青年,唔認老都唔得。不過最意外係見番N年冇見0既熊仔哥哥,對上一次見,我仲讀緊小學,佢依家已經成家立室,生左個女,搬左來附近住。果晚咁0岩同個女散步行過來洋湊熱鬧。唔知佢仲認唔認得我。

新屋出面對開有塊公家地俾左公公種野美化,依家退左休0既公公似乎將精神寄託左0係果度。

第二日請眾人飲茶,飲左二百幾蚊,不過唔係好飽。之後食開0既新明珠已經接左。冇機會同表弟妹講野。之後同舅母、mum、兩表弟行山,原來大陸依家興行山。山路多樓梯,不過環境唔錯。仲有個保安隊員,不過條友ok hea,佢0既存在,只係好過冇。

行完山出香港,婆婆都跟埋我地出來。到深圳,我自己去書城。唔肯定邊個站下車,問inform desk,佢教我去大劇院站下車,點知去左舊書城。回程見到有人拎住個"深圳購書中心"先醒起我上次去果個好靚0既新書城係"深圳購書中心"先0岩。

番到屋企,驚見冇人,原來阿媽冇keys,同阿婆兩個0係上水遊蕩等我番來。

next day,原本約好同幾個大學同學去西貢bbq,點知阿君話有fd失戀來唔到,kawaii又話prefer cancel,去唔成,得番我同emily,emily詰cu收左佢讀sociology master,於是即興去左cu "視察環境"。我都想讀cu呀!但係要拎八萬蚊出來我又未必捨得。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...