2007年4月23日 星期一

Take a challenge

星期六,同上司邊做野邊閒聊,講起將會由合邊個接做離職的同事乙0既sales admin,上司首先一臉苦咁話依家都仲arrange緊,然後就一臉誠懇咁問我有冇興趣。我唔知哪來的勇氣,竟敢向上司說不。上司問點解,我話見之前同事乙做得咁呢hea,同d sales搞到d關係咁差,唔想重蹈覆轍。上司話其實同事乙呢hea係佢本身問題,唔係份job 0既問題。我又話唔想做d同咁多department 交涉0既工作 ,因為如果係咁,份job做鬼好唔好我就控制唔到。上司and then就同我分析佢0既難處,就話其他同事一個人睇一個program,workload比較重。我同kaho兩個人睇一個program,應該可以應付。咁但係kaho做野比較慢,我又細心,而上司又睇到我0既辦事能力,所以佢都同過阿頭傾過想我做sales admin,掟我做開bridging program俾kaho,掟個sales admin俾我。我惟有向上司推薦ka ho,事實上佢比我細心。上司話:但係佢慢ma!!講講下有電話來搵我,不了了之。之後同個sales講開同事乙,佢同我講千萬不要take sales admin,之前同事乙仲做到俾sales果邊d阿姐鬧,因為佢整唔見d application form。

諗番轉頭,我又好似對上司絕情同無禮左d。雖然呢個job係惡哽,都不失為一個挑戰。我講果d理由,都唔係好算一個理由。

唔知最後花落誰家?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...