2007年10月18日 星期四

何謂寂寞

在雲南我自己一個人旅行了九天,很少覺得寂寞


在澳洲我自己一個人旅行了兩個月,很少覺得寂寞


在香港有我的家人我的同學我的同事我的朋友,我卻常常感到寂寞


究竟何謂寂寞?


1 則留言:

  1. 在揾工作的info咁啱search 到你blog..看到你06年轉工的日記..
    咁啱我也是揾ing工..是fresh grad..剛quit了份不適合的工..也剛去了麗江..渴望去working visa.
    看你過去的日記給了我一些感同身受

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...