2010年11月12日 星期五

大潭督水塘


悶左幾個weekend,今個星期終於有 Kelvin 同 Natalie 陪我遊山玩水。秋天已來了!我要行山!! 我要郊遊!!



山長水遠來睇呢個壩,可惜冇水。






有人來影婚紗照,我地又攝位影埋一份。










1 則留言:

  1. 我都好鍾意行山,由其是西貢和大埔,當我下次回港時,如妳有時間,可以揾日一齊行山吧!
    [版主回覆11/19/2010 21:11:00]歡迎!歡迎!

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...