2014年3月15日 星期六

烏郊騰 -> 荔枝窩 -> 鎖鑼盤 -> 鹿頸  23 Feb 2014


今年想去西藏阿里,於是在 facebook 找回2011年一起拚車去西藏珠峰納木措、其後又獨遊阿里的九十後團友 Alfred 套料,又不怕面懵地跟他的 90 後朋友行了一次山。



我們早上九點從大埔墟出發。大家年輕力壯,行得快,從烏郊騰行到荔枝窩還不到11點。時間夠早,可以買到荔枝窩的雞粥。 


我跟 Alfred 的幾位九十後朋友素未謀面。不過大家都是旅行及行山友,話匡子很快就打開了。我跟80後朋友在一起時無論在做什麼,話題總是很快就扯到去返工、某某結婚生仔、做姊妹、買樓、股票等俗事。但跟這班90後在一起是完全另一回事。大家只談「風月」,忘了世俗煩惱等生活瑣事。心境不由得年輕起來。


從荔枝窩落鎖鑼盤。對面的樓宇是大陸那邊的沙頭角。


有幾何見到個香港個海有咁多顏色?




繞過禿樹,開始進入曾一度荒廢,號稱「香港最偏遠廢墟」的 鎖鑼盤村





鎖鑼盤本來在80年代就荒廢。據說不少原居民都移居到歐洲生活。但最近有關發展東北計劃又令這條村受到關注。我們來到時,又見很多荒廢的破屋外牆被貼上新的紅色揮春,寫的當然不是賀年對聯,而是諷刺環保人士及政府要搞環保,妄顧原居民利益芸芸。








叢林荒野中的紅揮春。夜晚見到都咪話唔驚。 


離開鎖鑼盤,向谷埔、鹿頸出發。



途中又有廢村。有些破屋內還竟然掛著老人的照片。都係唔好望咁多。


未到四點來到谷埔村 。還有時間食碗腸蛋麵。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...