2014年3月15日 星期六

中國篇 : Family Trip - 英西峰林 Tour


已經是2月過年時的 family trip。拖拖拉拉到依家先坐定定打番篇blog。今年過年繼續 join tour 短線遊。汲取了去了上福建慘遇壞車而在公路餐廳呆等十多小時的教訓,今年唔敢去咁遠,在 groupon join 了一個唔使一千蚊一個人的永安英西峰純玩團。

雖然個tour冇乜景點,但天氣真的好得不得了。冇幾何過年時會見到藍天白雲。




酒店宵夜的乞衣雞是旅程的 highlight


英西的籠裡雞











prefect weather!! 天氣真的是無可挑剔。只是峰林下的建築有點醜陋






很raw 的兵乓波枱


旅程另一 highlight - 坐艇仔穿洞。意料之外的壯觀。「身嬌玉貴」的香港團友仲有救身衣著。內地散客的艇都冇人著救身衣。「船夫」更是穿上黑裙+ legging +黑 boot、一副準備去東莞 disco 「蒲」的中女。


山洞頂的一線天






洞內一沙丘







裝修十分 grand 的酒店餐廳食自助早餐。只是,想起的食物是要「部」才有。手快有,手慢冇。


人山人海的廣州荔灣。





廣州荔灣一帶充滿古樸建築。只是去的時候人太多。一直都很想重臨。結果兩個月後我真的回來了。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...