2017年3月11日 星期六

一個人的緬甸背包行 (四) - 高原小城 Kalaw


離開了Bagan,第二天又要一早起身,等 JJ Express pick up bus,坐巴士去另一個小城 Kalaw,準備三天兩夜的鄉野徒步之旅。這個徒步之旅可謂我今次緬甸之旅的highlight。今次來緬甸,我最想做的就是走一趟這個穿越偏僻鄉野、從KalawInle Lakehiking trip。本來以為今次一個人來旅行就可能要一條友跟住D三唔識七的老外一齊行呢條路線,不過尋日徒步Bagan果陣巧遇也是一個人來旅行的中大新聞系女生,咁岩佢又係卜左JJ express 的巴士今日去Kalaw準備行山,咁岩佢仲已經聯絡左當地一間叫A1 travel agent,於是我就順理成章join埋佢一齊去Kalaw行山了。

BaganKalaw要七小時車程,只有日間車。於是這天基本上整天就是坐車,沒什麼作為。我們早上八點發車,下午三點多到達Kalaw


圖上、中; 車程中在一餐廳食飯,竟然食到直至當時為止食過最好食的麵
圖下: 從舒適的 JJ express 巴士看窗外的世界,有種Titanic頭等艙望向三等艙的感覺。車外的世界仍然很貧窮,我把自己躲在 JJ Express 這個 comfort Zone


下車後,中大女生打電話俾A1A1搵人來巴士站,帶左我地去佢鋪位聽briefing。其實我本來打算來到Kalaw先去搵旅行社報行山團。A1的鋪位十分簡陋。如果我自己來,可能唔會選呢間。不過中大女生之前做過research,話呢間野口碑唔錯。中大女生讀新聞系,收D風應該比較準,於是我都無異意,跟佢一齊join A1,仲俾埋10蚊美金作為訂金。至於最後要俾幾多團費,就要睇埋最後旅行社可以收到幾到團友。人愈多,團費愈平。4人或以上就可以以最平的價錢join 團。A1的職員 (還是老闆?) 是我們在緬甸遇過英文說得最好的人。問他我們會不會有其他團友,他說有一對couple曾經 email聯絡過他們,但現在仍不能確定他們是否join 團。不過既然訂金都俾左,我地嘅處境已經係「肉隨砧板上」。就算最後得我地兩條友join 個團俾貴D,我地其實都要去。只希望呢間A1老老實實,唔好呃我地。



Natural Land Hotel,房間很大,早餐豐富,但夜晚會凍醒。房內的電熱水煲仲發霉,睇到我毛管棟。

大概因為Kalaw的旅行社競爭激烈,生意難做。我地兩個聽完briefing之後,A1安排了兩架電單車,將我同中大女生送到我們各自的旅館去。明天早上他們還會再來送我們回A1的店。這時才下午四點,時間尚早,可以逛一逛這個小城。於是用Facebook message約中大女生出來「行街」。

Kalaw跟別的緬甸城市很不同,位處高海拔地區。剛才甫下車就感到一陣令人舒暢的涼意。鎮的規模很細,還竟然有一座藏區常見的佛塔。身處Kalaw,感覺不似在東南亞,反倒似在中國藏區。我和中大女生都到過雲南雨崩,大家都不約而同地覺得Kalaw有點「雨崩feel」,群山圍繞,很有靈氣,又令人很舒服。

我們看見城區對面馬路有座小山,有完整的梯級步道,估計山上有佛寺之類的東西,於是就走上去看看。上了大概百多級樓梯來到了山頂,原來這是座小和尚修行的學校登東僧院。我們拿著相機在學校外張望,好奇兼不太專心的小和尚一邊頌經一邊偷看我們。




學校對出的空地是觀賞Kalaw全景的好地方。這時天空剛好有些煙霧 (還是炊煙?),這景象就是我心目中的緬甸模樣了。

在山上看過了日落後我們回到鎮上找吃的。由於唔知道未來三天的伙食如何,我們都決定今晚食好D。最後我們選了一家Lonely Planet推薦的尼泊爾菜館 Everest。我們進來時還沒有客人,但不夠半小時,餐廳已幾近坐滿。比起連日來吃的緬甸菜,這裡的尼泊爾菜實在優勝太多。可能因為太肚餓,又可能我食得太麻甩,好快我已經食晒我面前D野,店員都主張走來問我要不要加飯。

美味的尼泊爾菜,一人K5700,即係港幣三十幾。不過食完之後果晚屙左幾次。

食完飯,我同中大女生就自番自己hostel休息。我住的那間hostel 在山上,一個人上山又黑猛猛都有D拗底。好彩我帶定電筒,頭先出來時又喺分岔路影相才不致迷路。



2 則留言:

  1. hello!正在plan緬甸行程中,咁啱同你嘅行程非常相似,除左我仲掙扎緊好唔好由蒲甘去埋mandalay先再去kalaw健行。請問你覺得蒲甘兩晚夠嗎?THANKS~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你都係坐夜車之後即刻玩咁兩晚係夠; 行完山inle lake都可以唔留即晚走,咁又省一日。

      刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...