2020年9月22日 星期二

一條友去海洋公園摘記

聞說,世間上最毒的事情就是一個人去主題公園。


拜武肺所賜,無得去旅行又要清假,趁生日有免費飛,加上唔知出年海洋公園仲捱唔捱得住,我決定不理家人的恥笑及世俗嘅眼光,一個人去海洋公園玩機動遊戲。

在山腳看完熊貓後就上山。一個人來坐纜車好似有啲老尷,畢竟你前後左右的乘客都會見到你係一條友。有諗過坐火車上去算,只是,都唔知會唔會係最後一次來海洋公園,都係坐纜車吧。

平時同家人或朋友去海洋公園都無為意,原來一個人去海洋公園嘅人都唔少。排隊坐纜車時,前面兩個中年男人都係單丁。纜車站職員會為剛登上纜車的乘客拍合照,沖曬後在山上的小店售賣。盡責的女員工拿著相機向剛登上纜車的我招手,但係我得一條友,影乜鬼嘢吖!唯有低下頭扮搵嘢,避免尷尬。



在纜車上,對面線落山的纜車乘客中也有不少單丁的老年人。時為中午十二點左右,這些老人為什麼咁早就一個人落山?是拿著老人免費飛來兜風的街坊嗎?


一個人坐纜車其實有啲驚,尤其當纜車向下俯衝時。

下了纜車,直往最近纜車站的「動感快車」去。是為海洋公園中最刺激的過山車。可能因為門檻高,而且疫情期間人流又少,我果班車只有四個人。對上果班車更只有兩個人。車上四人連埋我都是女生,似乎都是「專業」的海洋公園玩家。大家全程都無尖叫,安靜得好比在日本坐火車。我是在玩過山車嗎?

之後直奔最刺激的「翻天覆地」,只是,今日竟然關閉!我本來最期待就是翻天覆地了。點解咁對我??

玩唔到翻天覆地,就去對面的「超速旋風」。是為低門檻、「條條Fing睇風景」級數的機動遊戲,所以排隊的人比較多。因疫情關係,乘客只能坐單數的車卡。可是,當我放好背囊想搵番個位時,發現所有單數車卡都坐滿。只好拎番背囊番轉頭排隊玩下一班,柒咗。有中學男生玩嘢,爆粗大叫「嘩真係好撚驚呀!」。

「雷霆接拍」:即係兩個人一卡、極速氹氹轉果個。平時兩個人一齊玩玩互相撞來撞去再傻笑,係好玩嘅。但一條友玩,冇人同自己撞來撞去,有啲無癮。

「海洋劇場」:是為海洋公園內人氣最盛的景點,終於都有來到海洋公園的熱鬧感覺。只是表演項目我由細睇到大,十年如一日,跟我小學時睇的其實差不多,仲要少咗已過生的殺人鯨威威,老實說我覺得有點厭倦,目光也不禁從台下努力表演的海豚轉移到海洋劇場後的新game 「狂野龍捲風」。

「海盜船」:低門檻之選,本來諗住skip, 但行過見唔使排隊就來玩吓。雖然人不多,但因有一班中學女生尖叫,倒是有點氣氛。

一刻鐘的朋友
「狂野龍捲風」:遠觀相當驚嚇,卻又令人相當期待,會自轉同公轉。因為夠刺激,門檻高,所以冇乜人敢玩,排隊時只有我跟另一位同樣是一個人來的女孩。由於有點拗底,有諗過搭訕叫個女仔同我一齊坐。沒想到個女仔同樣拗底,先開口問可唔可以坐我隔離,當然歡迎。就這樣我們成了一刻鐘的朋友,一起玩龍捲風。老實說都幾驚,大部分時間都倒轉個人見到個海,我終於都嚇到尖叫。如果真係一個人玩的話係會超驚。

「跳樓機」: 我跟新相識的一刻鐘朋友來到了跳樓機入口,但入口螢光幕寫住關閉,以為無得玩,點知見到幾個鬼仔鬼妹玩完出來,問他們跳樓機入口是否這裡,佢哋話係呢度,於是照入。結果當然又係得我地兩個人包場。我跟職員說入口螢光幕寫住關閉搞到無人來玩,職員才恍然大悟。「跳樓機」又係一個人玩會拗底的機動遊戲。好彩有一刻鐘的朋友互相「扶持」。

一刻鐘朋友已經玩晒想玩的機動遊戲,打算走了。我仲想玩埋最懷舊的「瘋狂過山車」,就這樣跟一刻鐘的朋友說再見。

記得十歲時第一次同老豆、細佬玩過山車,感覺非常過癮,前所未有咁刺激,玩完要即刻encore,但老豆玩到咬損自己條痢,唔肯陪我哋再玩。依家幾十歲人,「身經百戰」,「瘋狂過山車」已不再令我瘋狂。只是接連玩了龍捲風、跳樓機同過山車,我的頭髮已經鬆散得有如瘋婦。由於越礦飛車冇得玩,玩完瘋狂過山車,決定歸家去。

雖然充斥住大陸遊客的海洋公園令人煩厭,但今日門庭冷落、缺乏人氣、連過山車都沒有尖叫聲的海洋公園又好像沒有令我感到很高興。

過去海洋公園帶給了我歡樂的童年回憶,今天我感覺海洋公園已是個食老本、垂垂老矣的老人,失去了昔日的朝氣。曾經海洋公園帶給我們這麼多,但今天就連我這個老顧客也說不出我是否希望政府再倒錢落海,資助海洋公園繼續營運。

香港每日都在變。一年後,海洋公園跟香港人的命運會如何,實猜不透。



一條友去海洋公園之寂寞好比相中的熊猫

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...