2021年12月13日 星期一

有趣的懷舊點心店體驗 - 新興食家


睇到蔡瀾在Youtube 拍片激賞此老店,冒名來此地道老派點心店幫襯。

這裡的點心甚至茶葉都很出色,但環境比澳牛還擠迫,進出也十分困難。沒有秩序沒有點心紙也沒有手推點心車,能吃到什麼要看緣份。要隨時留意點心師傅叫喊有咩野點心出爐,聽到有想食嘅,就要想法向已經忙得不可開交的店員示意,或自己走出去拎,手快有手慢無。食緊嘅時候,更可能有店員在你身邊甚至頭上交收點心或滾水。所以食一餐都可能要起身出去拎野食或閃避十次八次,十分忙碌。我細妹的白色長裙更慘被濺上咖哩金錢肚的咖哩汁,洗唔甩。

十分欣賞點心師傅充滿熱情又地道的「出爐叫喊通知」。明明日日都係果啲點心, 一日可能叫幾百次,但敬業樂業的師傅總能長期保持hyper , 每一次叫喊,都會為食物加插即興的形容字句。例如「新鮮嘅金錢肚出爐呀!食埋先好走呀!」、「真正流心嘅流心奶黃飽有得食喇!」、「喂!牛肉球出爐喇!有牛肉食喇喂!」點心師傅絕對是點心店的亮點。

總結,太斯文、有潔癖、怕嘈怕迫、怕感染武肺的人士皆不宜堂食。同埋唔好著太靚。

1 則留言:

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...