2024年2月7日 星期三

背包遊高加索[十三] - 朝7晚11的修道院之旅 (Tatev、Khor Virap、 Noravank)




當初上網搵阿美尼亞的旅遊資料時已被Tatev修道院的照片吸引,但Tatev距離首都較遠。奈何亞美尼亞交通實在不便。如果自己住交通工具去,來回要兩三日。我們抵達亞美尼亞的第一晚就在Federation Square 看到泊在路邊的貨Van的旅行社廣告,前往Tatevtour只係10000當地錢,即係二百蚊港幣不到,而且可以一日來回,仲去埋 Khor Virap, Noravank 等隔涉景點,非常吸引。旅行社連鋪位都冇,報名就喺貨Van報埋,感覺流流地。但同房的香港女仔話有朋友參加過,唔係流。雖然我地盡量都唔想join tour,但呢個tour性價比實在太高,亦解決左好多交通問題,故考慮咗一晚就決定參加。


在亞美尼亞的第三天,晨早6點就起身,展開了今日朝七晚十一的旅程。同團有4對白人couple、一個大陸女子同一個皮膚黝黑的亞洲男子。白人couples比較cool,估計是Russian。沒有導遊,只有一名不諳英語的司機由朝揸車揸到黑載我們到各個景點。

早上8點已來到第一個目的地Khor Virap修道院,重點是可以觀看阿美尼亞人的神山但位處土耳其的亞拉臘山。著挪亞方舟在大洪水後,最後停泊的地方就在亞拉臘山上。由於時間太早,修道院門都未開,周邊的小攤檣亦未營業。想拍一張亞拉臘山+修道院的到此一遊照,但跟修道院距離太近拍不到。有點可惜。

 

2小時後到了另一個為於峡谷深處的景點Noravank 修道院,蒼涼感十足。

離開Noravank 修道院後到一個酒莊wine tasting,不好酒的我對亞美尼亞的紅酒不懂得欣賞,甚至覺得D酒有D難飲,飲左一兩啖就無再飲落去。

十二點不到,司機載我們到一家前不著村後不著店的餐廳食飯,變相無選擇。餐廳只提供烤肉及沙律。團費才10000當地錢,烤肉要7000,性價比太低。我同Tak 只係Share 左一set,大陸女子唔食。大陸女子話佢已經好攰,但其實佢每去一個景點都只係影幾張相之後就坐低玩微信,令我地都無乜興趣同佢交流。同枱仲有那同皮膚黝黑的亞洲男子,原來佢都係香港人,已經喺亞洲同歐洲旅行咗幾個月,曬黑到我以為佢係馬來西亞 / 印尼人。今朝喺景點都冇乜見到香港男,原來酷愛攝影的他一落車唔係入修道院,而係去附近搵一D高地遠距離拍攝修道院全景。今早在Khor Virap佢成功影到亞拉臘山+修道院的照片,令我羨慕不已。


午餐後不久就在車上打瞌睡,忽然話要落車去睇一個唔知咩野碑石。重點係碑石旁有小販賣車厘子。我地同香港男夾錢買左包分來食。

 


下午3點,終於到我們期待己久的Tatev修道院。前往修道院可以乘坐號稱世界最長的Reversible cableway  - Wings Of Tatev 吊車,距離5752 m,是阿美尼亞罕有的modern景點,跟其他又raw 又破舊的景點折然不同。團費當然不包括吊車的車費,要自費,一人2000當地錢。意外的是大陸女子竟然話佢唔去Tatev修道院。我們跟她說Tatev修道院是 tour 的重點不能錯過佢先肯俾錢司機買飛。佢究竟參加呢個團做咩架??

司機幫我地買左4:15的吊車門票,見仲有時間,就喺設計新穎兼有靚景的車站買杯咖啡chill 吓。點知飲唔到5分鐘香港男走來話司機提我地4點前要去排隊上車,要排頭位先可以企到窗邊位影相。於是本來諗住chill吓嘅我都不得不匆忙飲埋杯咖啡兼去埋廁所趕去排隊。同團一對白人couple已經喺我地前面。

 

跟其他頗為冷清的阿美尼亞景點相比,- Wings Of Tatev算係比較熱鬧。本來每30分鐘一班的吊車已加密到15分鐘。不過其實窗外景色一般,都是普通的村落,亦難以在吊車上拍修道院的照片。不過我們在吊車上看到修道院對面馬路有個lookout可以從高角度影修道院全景。汲取今朝香港男的拍攝經驗,我們決定一到站就把握時間,先快步走到那個1.2公里以外的lookout拍照,有剩時間先番去修道院參觀。

由於5:45就要坐吊車離開,時間頗為緊迫。拚命快步走到lookout 再走回修道院,一來一回超過半小時。

 

lookout影完相走番去修道院,忽見香港男追上前來。原來佢比我地走得更高更遠去拍照。其實來到高加索參觀過N個修道院之後,我們對修道院的感覺已經有點麻木。尤其我們對基督宗教歷史不熟悉,而高加索的修道院大都缺乏英文解說,所以就算親身來到,我們對建築物本身的印象也不太深。反而遠觀這些為處深山之中的古樸修道院比近觀更吸引。

 

離開修道院前被一班當地年青人捉住selfie

 

傍晚七點,原來仲有一個瀑布景點。大陸女子已經攰到行唔郁唔肯落車。

左一 : 我們的廉價Day Tour 宣傳車

左下: 晚餐的阿美尼亞「兩餸飯」

右一: 晚上七點的瀑布景

右下: 午飯

8點天黑後,我們來到一個似乎是公路休息站的餐廳食飯。我買了個雞翼茄子兩餸飯,1200當地錢; TAK 買了1500當地錢=的BBQ雞翼,等左25分鐘,成為成團人最遲食完飯上番車的一員。

回程的路上,司機關了燈及WIFI,冇野做只能聽歌。漆黑的異鄉車箱中聽Beyond、呂方、古巨基的舊歌都幾超現實。

晚上11點才回到 Federation Square ,結束16小時的超長 Day trip. 

 

 












沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...