2007年3月16日 星期五

隨時候命

一直想看我在澳洲期間播出的有關香港飛行服務隊的無線劇集<隨時候命>,細妹曾多番推薦,到現在才有時間看,反正現在無線正播映的劇集,沒甚睇頭

只看了兩集,我就下定決心要看完整套劇,因為飛行服務隊,實在太型了!\

主角鄭ekin,本來對他沒甚好感。雖然他很英俊,但歌實在唱得差勁。但劇中的ekin,實在很有型。型得令我很想找個飛行服務員做男朋友,怎料阿媽即時撥冷水:"唔好心頭咁高"

但我實在受不了公司那些跟我朝夕相對、卻只懂行街睇戲食飯打機0既男同事們

告訴我,哪裡可以找個飛行服務隊隊員?

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...