2008年6月8日 星期日

DEVOTED TO 長腿叔叔


我又再看<長腿叔叔>。實在太太太太鍾意<長腿叔叔>了。


已經是第N次睇了,依然看得眼淚鼻水直流。廿幾歲人睇卡通片仲睇到喊都幾無出色。所以<長腿叔叔>係要一個人匿埋慢慢睇,好讓人哭過痛快。


原來TVB第一次播<長腿叔叔>是1991年,當時我三年級,已被<長腿叔叔>攻陷。當年的卡通片大都打男仔市場,多是那些主角變身或CALL機械人來拯救地球之類。像<長腿叔叔>般打女仔市場的溫馨小品實屬少見‧加上<長腿叔叔>故事情節生動明快具張力,又有<夢中天使>呢首跟劇情配合得天衣無縫的主題曲,印象中當年<長腿叔叔>的確風靡了萬千細路女,連<夢中天使>也成了HIT爆兒歌,係細路都識唱兩咀。


當年年紀少,猜不到長腿叔叔原來是茱迪的心上人查比。 再翻看,方發現原來當中有不少線索讓人猜出長腿叔叔的身份。例如查比看到茱迪的長腿叔叔畫像流露的會心微笑; 茱迪在給長腿叔叔的信中訴說自己的心事後,查比總會不經意地出現去開解茱迪等。發現這些線索,讓觀眾更能感受到查比對茱迪的關愛,讓整個故事變得浪漫。所以< 長腿叔叔>起碼要睇兩次。 看過兩次以後,你會發現<長腿叔叔>其實是一套浪漫到暈的愛情片。


很羨慕茱迪可以擁有查比/長腿叔叔這難能可貴的愛。查比/長腿叔叔可能是每個<長腿叔叔>女FANS的DREAM MAN。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...