2010年12月5日 星期日

長洲 Family Day

難得阿媽星期日休息,陪兩老去長洲行下。一落船就食‧



茶稞仔,唔好食。阿媽個腌尖樣出晒來


 


紅豆餅,唔錯,但唔覺好特別


跟住往東灣方向行山睇怪石






花瓶石



 




巧遇飛行服務隊出勤 @ 饅頭石




食個雲吞麵後往張保仔洞去。好多人排隊入。我地又入。本來冇乜難度‧但我地冇電筒,入面超黑,我同阿媽淆底到坐住行。






@五行石



潮未退得晒,要手腳並用才爬過來海灘另一邊






行完山,兩老要去街市買新鮮咸魚。





炸蘿蔔絲,好食。










本來未肚餓,但碼頭邊有好多平價海解食肆,價錢是意想不到的平,唔使二百蚊有五碟餸。趁仲有海邊位,上水又冇乜好食就試試。不過,一分錢,一分貨。











沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...