2008年9月24日 星期三

Leon

這天陪我上班的,是黎明的舊歌。真意想不到。因為曾幾何時,我是相當討厭黎明的。我覺得佢只識唱冧女歌得個樣,唔DESERVE 咁紅。他的那些<眼睛想旅行>、<HAPPY 2000> 等電子快歌更聽得我有想打爛收音機的衝動。如果有人同我講佢鍾意LEON,我會鄙視佢的。


不過,依家幾廿歲人,乜都化了。平心而論,LEON 背後的音樂人如林慕德、向雪懷、雷頌德等的功力相當高。我係唔可以因為我唔鍾意黎明,而抺殺一班有料音樂人的努力。黎明D 冧女歌,的而且確係幾冧女。聽LEON的舊歌,勾起不少小學和初中的回憶。


賣飛佛 - 如果這是情 我竟不清醒. 莫非真的愛 從來沒說明


或許 未必 不過



送你一瓣的雪花 再想想如何. 維繫遠遠 愛念綿綿 期望你願留下


願你今夜別離去



我會像你一樣傻



兩心知



相逢在雨中 - 陳年舊歌



對不起 我愛你



傻痴痴 - 都市的童話主題曲,當年好鍾意睇的一套TVB 劇集


傳情達意



愛情影畫戲



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...