2008年9月19日 星期五

Working Holiday Visa 回港後遺症


無意中發現一個去過澳洲working holiday的香港人的這篇blog。挺有共鳴的。


********************************************************************


一個非正式調查,發現join了Working Holiday Visa 的人有以下的問題/或轉(改)變:


第一個感覺是”點解香港咁熱同咁濕”,仲要日日開冷氣
解說: 因為澳洲即使是夏天,但天氣是乾爽的,而且到了晚上,天氣是會驟降的,唔信?睇0下天氣報告la!


2. 第二個感覺係咁解張牀咁細同咁硬!!
解說: 澳洲就算backpackers d 牀都係又大又軟,唯一你要小心既係有冇bad bugs~!



3. 香港d 空氣真係好差,你會感覺好難呼吸…….最慘係人與人之間距離太近,一個唔覺意都會俾隔離條友傳染d 病菌!
解說: 澳洲既空氣實在太好,去了一年,真係一次都無病過,感謝主!


4. 會唔聽香港歌,會轉聽英文歌
解說: 某一些歌曲,定會引起你在澳洲某時某地的回憶


5. 懂得知足常樂
解說: 一年間,你可能只係帶了幾件衣服,因為只會令行動不便, 但又真係唔會覺得有問題,回到香港後,一打開衣櫃,嘩!乜原來我有咁多衫褲....真係唔知點解. 環境,原來真係可以改變一個人的生活模式.


6. 香港人無禮貌
解說:在澳洲的柏斯,每一個人下車時都會講一聲"Thank You",,司機都會回應伙一句"No worries" 或者 "Have a nice day"! 其實我地都好應該咁做,但如果我咁做,真係唔知d人會唔會以為我痴線!


7. 尋找五天工作週
解說: 澳洲政府規定所有Sat 及 Sun 工作的,都要支付25% - 50% 的額外薪水,再者星期六日根本好少人會去downtown,d 人去0左 邊?留係間大屋度睇下書,淋下花...所以公眾假期既downtown 就好似死城一樣,如果係紅日仲大獲,真係可以所有鋪頭都唔開,我諗香港都無乜可能變到咁........


8. 點解乜都要排隊!
解說: 可能你會問有乜咁出奇,但我真係諗唔到我係澳洲有d 乜要排隊,所以回來後,真的很怕要排隊,無論係銀行好,餐廳好,連攞份報紙都要排隊,唉....救命呀~~~!


9. 錢錢錢錢
解說: 唔駛多講,香港人,.....真係好鐘意講錢...
係澳洲,d人好少會擔心lee 個問題,因為佢地老0左,政府會養佢地到死為止,所以許酒吧,之前永遠你都唔明佢地點解咁多錢,但我j宜家知道點解了..唉,香港人,慢慢做la~!


****************************************************************************************


我回港已兩年多。以上的觀察,當然經歷過,也曾懊惱自己為什麼不是澳洲人,而要當香港人。做香港人,又或者中國人,的確比做老外辛苦。不過我始終是土生土長的香港人。很快已融入了香港社會,做番個ordinary Hong Kong people,習慣呼吸著濕熱而污濁的空氣、跟百萬打工仔一齊迫火車番工放工爭位坐、留意股市、排隊文化、行山唔同陌生人say hi、人地同你say sorry 唔會笑笑口say “no worries”. 澳洲的一切,很多都離我很遠。


可幸的是,知足常樂、享受生命、熱愛大自然的心態仍然未變。我不要像其他香港人一樣,成為為工作而生活的奴隸。


 

1 則留言:

  1. I said "thank you" to the bus driver when getting off at the Clear Water Bay, and the driver was quite surprised! But after a few times, he got used to it, and seemed really like it, haha!

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...