2011年1月17日 星期一

西貢牌額山、大蚊山




之前 0係香港一直都係行 hea 山,呢日終於行左鑊甘。





上山前集體熱身三十分鐘,行咁多次山都未試過




我地一點鐘 0係北潭凹出發上牌額山




從牌額山看蚺蛇尖



















在牌額山上大合照




在山上一直無間上又無間落,落牌額山的的路很峭,我不慎滑倒手掌落地,回家後發現真的跌瘀了,要捈鐵打酒




今天的山路雜草叢生,有人咁高,要撥開D草才看得到路
















俾人影左落山時個淆底樣

無間上落多次之後終於來到鹿湖郊遊徑, 見到較正常的山路。我們在此午休。其時已四點半。




以為會 CUT掉大蚊山的路段,點知帶頭人繼續上路。為了不用摸黑落山,只好加快腳步




接了上大蚊山的隱蔽小徑,我們又再摌林上山。今回上山的路除了多草之外D梯极仲好高,上得很吃力。




接近山頂,可以看到西灣和鹹田灣










上到大蚊山已日落。可惜山頂太多草,面積不大,冇乜睇頭,有點失望。




在大蚊山山頂拍了大合照便開始下山了




趁未天黑就快步落山了。落山的路比之前的更斜,想用絕招坐住落,又俾前後的行山達人訓示話會令後面 d人落山的路變得更滑,惟有小心奕奕死頂龜速行落山。




落山時趁等後面的人的時候匆匆拍下的。因為難行,大部份時間我都低著頭行,睇唔到風景




終於趕在天黑前落到安全的地方













赤徑日落

來到赤徑已天黑,還要走一小時石屎路才到巴士站。那些行山達人還有氣力跑落山,我的腳骨力已用得七七八八,跑左一陣就冇力跑了。還好路上看到兩隻螢火蟲。這是我第一次在香港看到螢火蟲。




行完山集體拉筋

經歷六小時的無間上山和無間落山,第二天我對腳緊到上唔到樓梯,步行速度比平日慢三倍。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...