2011年11月28日 星期一

城門水塘.....Again


我在大陸旅行沒有被搶;
我在南美洲旅行都沒有被搶;
偏偏,我在香港的城門水塘被搶了!!



對。一隻目露兇光的專業肥胖賊馬騮從幾十米外向我跑來,撲到我身前,戲劇性地把我手中只喝了幾口的維他檸檬茶搶去了。我嚇得失聲尖叫,十分無助,乖乖把檸檬茶奉上。

馬騮當然是不喝檸檬茶的。只見牠把檸檬茶當香蕉皮般撕開,弄得一身都是檸檬茶。這是牠的報應啊!哈哈!










到過城門水塘幾次,每次都錯過了這片甚有外國 feel的 草地。



穿了新買的 5.10 行山鞋真的不一樣。爬石容易多了。









1 則留言:

  1. 好靚!好靚! d 相影得好靚,多謝您的分享!

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...