2012年1月4日 星期三

繼續MaD @西九









繼續mad西九。這天陪我玩的的有 Flora



第一個workshop是 五色pizza 畫報,先要用 pizza 整人像



我和 flora 的半製成品。右上是我的作品。顴骨高,事業心重。





焗完仲可以食埋!!





之後要用 pizza  畫西九。我地被分配同個 0靚妹一組。





上完第一個workshop,見到兩星期前參加的影相 workshop 的同學將參加者的相片沖印後整成旗仔,插在西九的草地上,喻意要佔領西九。我之前 send 左幾幅相俾佢地,估唔到佢地真係好尊重參加者,大部份我send 0既相都有被採用。 




Flora 在城門水塘的跳躍照。咁0岩 Flroa 今日有來可以同枝旗仔合照。



我細妹在下白泥的兩張玉照。最衰佢來唔到睇啦!





我在下白泥的跳躍照



我同Natalie 咁 hea 的鄭伊健演唱會合照都有被採用。好意外!



連我玩art jaming果張相都有份,仲放左0係最後,好當眼架噃



最搞笑係之後0係 「mad西九」個facebook見到呢張相,有個workshop 同學拎住我 art jaming 張相來合照。哈哈!!


睇到自己咁多張相插左0係度,唔知點解,有d 難為情 ~


之後 join 左個版畫 workshop,要用 版畫整西九出來

 




我們的版畫模

 
整完個模就要印落張紙度....




Flora 和她的製成品


我的製成品,又是一個失敗之作,因為冇為意印出來會左右調轉。 只隱約看到大廈、草地



玩完 Workshop 就去草地聽音樂會‧第一次坐在香港的草地上聽歌,第一次覺得原來香港都可以好有文化氣息‧一個很不錯的下午。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...