2013年12月9日 星期一

妹妹畢業了!!


這幾個月工作實在很忙。放假只想去玩或 relax,把這個 blog 荒廢了。趁呢個weekend腳痛冇得去玩,留在家補番d blog文。



妹妹收到畢業袍後的週末就急子不及待去北區中央公園影左輯家庭畢業照。冇辦法。佢學校都冇野好影。








12月9日,妹妹的畢業禮。由於畢業生多,要去到無厘公咁遠的亞博舉行。上水冇車去。我地由大埔坐左個幾個鐘巴士,仲要企。慘。

其實每位畢業生只有兩張飛。我地三個人來,本來都打定輸數搵個人0係會場外等。不過...最後我地三個竟然都係成功混入會場,連阿妹同佢 D同學都覺得好驚奇。哈哈哈哈!唔好問我點解。



人海茫茫,阿妹0係邊呢 ?


好彩,我有部非常強勁的 canon 50x 相機, 好快已經 zoom到去觀眾席下我阿妹果邊。呢個時候,我阿妹仲戇居居未見到已用相機對住佢0既我地。


終於都見到我地了。仲拉埋兩個同學影左張遠距離的合照。真慶幸有部咁勁0既相機。


由於畢業生太多,佢地都冇得上台。只係在席上站立、戴帽、鞠躬。


排隊影呢個 backdrop 排左好耐。因為現場實在冇野好影。


影完相,好肚餓,排隊拎 refreshment. 本來我地得兩張飛只可以拎兩份,但最後竟然拎到四份。哈哈哈哈。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...