2017年11月21日 星期二

Family Trip - 箱根、御岳谷賞楓之旅(一) - 箱根 [上]


今年實在去旅行去得太少。至從4月去完尼泊爾行山之後一直到11月先有機會離開香港。來到11月尾,終於可以暫時放下疑似中風的陰霾,跟家人到東京近郊看紅葉。愛好shopping的細妹同阿媽已經比我地早左一個weekend飛左過去,我同老豆因為工作關係星期一夜晚坐夜機過去會合。


1120日星期一7:40pm放工坐地鐵去青衣轉機鐵 ,45分鐘就到機場。做開貧賤backpacker的我從來都冇坐過機鐵。今次因為趕時間而第一次坐。雖然好快,但原本真係冇乜人坐,成架車都唔知有冇30個人。機場的機鐵站原來一邊月台係 T1, 一邊係 T2, 好聰明的設計‘

老豆仲有成個鐘先到所以一個人在 T2行左陣,先發現樓上有好多食肆同竟然有12蚊店。買左個頸枕上機用。

同老豆寄行李,原來只有八公斤。上機後戴了耳塞及用口罩當眼罩用,果然有助睡眠,成功瞓左一半機程。

四點幾到東京羽田機場。比起好臨時的成田三號機場,呢度「四正」好多。行左好耐先到過關處。不過當時冇乜其他機,所以好快過到關。

出禁區後搵京急電鐵站買飛去新宿。夜機後個腦塞左唔識買飛,於是向一直站在售票機協助遊客買飛的大使尋求協助。呢位識普通話的哥哥仔非常熟手地三兩吓手勢就幫我買左2張「日本八達通」 pasmo

我地早上五點已經上左車。咁早架車都已經有上班一族。架車比較舊,冇字幕,,要靠自己睇住出面月台D站名先唔會落錯站,所以我都,唔敢恰眼瞓。半小時後去到品川站轉JR去久違的新宿站。去到新宿,我想買定去箱根的浪漫特急車票,本來仲驚住新宿站成座迷宮咁,搵唔到小田急個售票處。點知竟然誤打誤撞一出閘就見到小田急。用售票機買左八點十的浪漫特屋企急就去搵都營地鐵站番「屋企」 (我們在新宿附近的airbnb民宿) 會合阿媽同細妹。沒有方向感的我們只能跟住指示走。點知行行吓好白痴地在同一個JR站又出過閘,;都唔知有冇扣到錢。

八點順利番到「屋企」會合媽妹。「屋企」真係細左啲。放左床都冇位行。媽可能見到我地太興奮,同老豆落街買早餐都冇戴假牙。之後去箱根都一直唔記得戴,害得她拍照都不敢張開嘴。我攤在床上小休。我們沒有在「屋企」多作停留。吃了早餐就趕去新宿JR站坐火車去箱根了。

上左其實一D都唔浪漫的「浪漫特急」列車先知我買的四張車飛是四個不同行的走廊座位,我們一家四口被迫分開坐四行,想必是我剛才唔夠瞓烏吓烏吓買飛之過。不過坐邊個位都好,我只需睡一睡。上車不久我已經瞓到口都張開埋,十分失儀。


無敵好天的駒之岳
十點半到箱根湯本站。先排隊在車站安排把行李寄到今晚的酒店,再在街上買點小食,坐巴士去桃園台。今日天氣出呼意料地好,我決定飯都唔食住,即日衝上我最想去的箱根景點駒之岳睇富士山。因為山上天氣變幻莫測,通常早上的天氣都比下午穩定。不過一般遊客包括我們所買的「小田急箱根pass」只有一架一小時一班的高速巴士會經過駒之岳山腳下的箱根園站,架巴士又得好少地方有得坐,所以如果唔係天氣超好,我都唔會咁折騰帶上家人去駒之岳。

去到桃園台等一小時一班的「小田急高速巴士」去箱根園。巴士比原定時間遲左十分鐘,個站又冇人等呢架車,令我有啲拗底架車係咪早走左要再等一個鐘。好在佢最後都有出現。

一點來到箱根園卻剛剛錯過了二十分鐘一班的纜車,要等到一點四先可以上山。不過當大家一上纜車見到無敵的富士山景就覺得一切都是值得。一點半上到山,雖然又凍又大風,但大家都好興奮,忘記左其實我地連午飯都未食。
從纜車看富士山已經令我們十分雀躍

圖左下: 沒有冷帽的老豆頂唔順,借左阿媽頂粉紅色女人冷帽來戴
圖右下: 山上其實又大風又凍


圖右上: 山上的陰暗角落還可以看到結了霜的草

 由於幫我影跳躍照的人技術太遜,照片的風光背後是跳左四個字先影到一張合格的跳躍照。




連環錯過纜車巴士
由於影相影到過晒時間,縱然我們已經跑去纜車站,我地都是錯過了兩點四的纜車,連帶兩點八離開箱根園的巴士都錯過埋,一家人只得在箱根園的商場食住今早買的飯團呆等一小時。

坐纜車落山時選擇了看蘆之湖


再遇上吊車停駛
回到桃園台已經黃昏。本來打算坐吊車返酒店 ,但由於大涌谷噴的氣體濃度太高,吊車停駛,大批遊客排隊等接駁巴士。不過巴士安排緩慢, 車站又風涼水冷,愈夜愈凍,擔心等到天黑都番唔到酒店。等等吓巴士,竟然見到我地卜左果間酒店Green Plaza架專車來接客,於是上前問司機可否載埋我地。此時又有一對香港couple衝出來,說自己也是住客,也想跟車番酒店。年青司機英文很破但有禮,還蹲下來用紙筆寫下我的名字和跟我說話,嚇得我也連忙蹲下來跟他說話。從其broken English中我意會到佢接完呢批客人之後會再番轉頭車我地番酒店的。我們又等了15分鐘,巴士已經輪到我地了,但酒店專車仲未見人。正猶疑該怎麼辦之際,酒店專車終於出現。我們終於趕在入黑前回到酒店。


第一次住日式溫泉酒店
回到酒店check-in,驚訝發現酒店又有操國語的職員,看來東京的中國遊客真的很多。我們訂的是四人日式山景房,瞓榻榻米,天氣好時可以看到富士山。我們來到房間已經天黑,只能隱約看見富士山。

圖左上: 房間內有一對敞門把房間隔開。我們笑說睡覺時一定要把扯鼻鼾的老豆隔到另一邊。
圖右上 : 房間的茶几在我們出外吃飯時已被酒店職員悄悄地換上榻榻米
圖左下: 房間內的小食。我一塊都未食過就俾家人食晒



尷尬跟家人泡裸湯
當初選這間溫泉酒店,完全是為了那可以看到富士山的溫泉。意想不到的是酒店的自助晚餐很好。最名貴的長腳蟹可能說是無限量供應,拎極都有。平時在香港自稱一食生冷野就屙的爸媽今次豁了出去,一人食超過十條長腳蟹,話點都要食返夠本,話之佢之後肚痛。我坐完夜機瞓唔夠,戰鬥力太弱,只吃了五六條。幸好酒店的食物衛生應該不俗,兩老同細妹食左十幾條長腳蟹都安然無恙。

圖上: 其實我地都係第一次食長腳蟹,連可以用剪刀都唔識
圖左下: 2017年度食長腳蟹最佳儀態獎得主
圖右下 : 酒店大堂晚上有現場鋼琴及小提琴表演



食飽飯,在酒店大堂聽了一會音樂表演之後就準備去泡溫泉了。之前`一個人去京都backpacking時也試過泡裸湯。當時一個人去又唔識同場的任何人,不覺得尷尬。今次同阿媽細妹一齊去泡就覺得「唔知點」。細妹之前做空姐時跟同事泡過一次裸湯,她自稱不怕尷尬 ; 阿媽出發前聲稱接受唔到唔著衫,不過人來到日本之後,心就開了,決定豁出去。就這樣我們三母女換了浴袍來到了酒店的溫泉區。為免尷尬,我著阿媽細妹別望過來,一馬當先把身上的衣服先脫光衝入煙霧迷漫的淋浴區,始才發現我的擔心是多餘。晚上的溫泉無論是室內的淋浴區還是室外溫泉區都是煙霧迷漫,根本看不清誰是誰,不過亦看不清富士山。



房間的夾萬壞掉
昨夜熬了一晚夜機的我泡過溫泉後就想睡。可是臨睡前竟然發生了一場小插曲 房間的夾萬竟然打不開,而我們的財物都在泡溫泉前鎖了進去。無計可施之下只好打電話給酒店職員來處理。很快就有一個男職員上來幫我們打開夾萬。男職員花了十分鐘把夾萬鎖解開。男職員不會說英語,離開前又是一輪卑躬屈膝的日式禮儀,意思大概是不好意思打搞我們之類吧。其實我們比他更不好意思。送走了男職員,我倒頭大睡,連老豆的鼻鼾聲都聽不見。




沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...