2007年1月19日 星期五

快d到新年la

好想快d到新年,因為今年我會豪一次,請屋企人去丹霞山旅行

上次新年對我來講好似係好遙遠0既事,因為舊年新年0係澳洲tully wwoff,鄉下地方一個chinese都冇

手提電話又冇signal,想打番屋企都唔得,到敢開口同host講借電話打番屋企,屋企人又番左大陸,一直到初五先搵到屋企人,所以最近0既新年回憶係前年,我仲係學生,新年有好多日假,感覺同依家做在職人士好唔同,所以更加覺得好遙遠

***************************************************************************

一口氣煲左成十集"女人唔易做",因為呢套劇收視同口碑都好好,個TOPIC又幾有趣,播果時我又唔係HK

好明顯鄧萃雯0係劇中0既演技比佘詩曼0係果套什麼 "鳳凰四重奏" 好N陪,唔明點解TVB D頒獎禮可以咁唔公道,一個連廖碧兒都可以拎獎0既頒獎禮,公信力好極有限,TVB都唔怕俾人話0既。終於明白點解張學友會話香港D頒獎禮太無公信力,要等到可以有一個好似GRAMMY AWARD咁0既頒獎禮先會再拎獎。

究竟頒獎禮係FOR WHAT? 香港的一定唔係FOR推動樂壇,鼓勵好音樂

睇過一篇對 "最受歡迎男/女歌手"OR "最具人氣" OR "我最喜歡" 獎0既分析,文章話其實"最受歡迎"係一個好隱晦0既字眼,點解唔頒"最佳"而要頒"最受歡迎"係一個好tricky0既問題。 "最受歡迎男/女歌手"OR "最具人氣" OR "我最喜歡" 又代表d咩?代唔代表"最佳"?

 "最受歡迎男/女歌手"OR "最具人氣" OR "我最喜歡" 的獎項,能推動樂壇做得更好嗎?

我以為tvb果個高層陳志雲係一個幾開明0既人,但係睇完d頒獎結果就對佢好失望

tvb作為香港傳媒一個影響力最大0既公司,如果唔能夠樹立好榜樣,建立公信,成個娛樂圈都會變得好有問題

講番套劇,如果有個好似劇中林峰咁專一又單純又識氹女仔0既男仔鍾意,有邊個女仔唔會被融化?

發覺自己愈來愈鍾意睇D婆媽劇,仲會俾佢地搞到流眼淚,我以前明明對呢D好不屑0架,點會咁GA?

************************************************

我D猖獗男同事,聽到金鐘有兩個女同事過來不知幾雀躍,鬼咁積極幫佢地搬野,又經常不避嫌咁0係我面前講女。COME ON! 係咪當我呢個0係 DEPARTMENT 0既ONLY GIRL死?

尋日番工同ka ho因為要搵番一份功課搞左幾粒鐘

話說將d功課send 去新加坡前點數,發現實際數量同入左分0既數目有出入,入左71份,實收72

大為緊張,唔知係咪入漏左同學0既分,搵左幾廿次,連最原始0既方法續份send都用埋,都係搵唔到多左邊份。後來有同事問會唔會有學生交左式兩份(因為份功課有兩個section) 先醒水,終於搵到"多出"果一份,真係有學生交左兩份。兩個大學生為左一份功課搞咁耐,真係有d羞家。

近排好得閒,考試完左又未開學,番工真係冇野做,今朝 J T 仲公然訓覺,訓到"gou gou"聲,俾金鐘同事見到。我地公司幾hea!!!

其實冇野做,都唔係咁好玩。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...