2007年1月23日 星期二

"酒後亂性"的同事們

上星期五同班同事食大排檔宵夜,男同事們飲多兩杯就亂講野,好搞笑

平時正正經經0既ka ho被問有冇俾上司鬧過

佢豪氣咁話"緊係冇la! 佢唔驚我地走咩!"

眾人譁然先知自己講錯野

講到上司做左人爸爸之後脾氣好左唔話人

有同事話咁下次做錯野就對佢扮BB喊

點知平時講野都幾精0既DON激動咁話:

「嘩!扮BB喊? 我驚佢"隊"個胸埋來同我講阿媽唔0係度,叫我吮住佢D奶先"」

眾人驚訝。我即刻想像到上司"隊"個胸俾佢"個PICTURE,笑到食唔到。咁都俾佢諗到。

好想知俾上司知道阿DON咁講佢佢會有咩反應。

********************************************************************

我用左4日睇SAI成套"女人唔易做",睇完有D失落。

其實套劇唔係我想像中咁好睇,不過我真係好鍾意林峰劇中個角色(唔係林峰本人),太令女人心動

******************************************************************************

今日UOP派左幾個鬼佬PROFESSOR/SATFF來開會,我同KA HO都傻仔隆重其事著SAI SUIT

點知其他人都幾CAUSAL,其中一個鬼婆職員仲戴眉環,原全EXPECT唔到 D 英國大學 STAFF會咁OPEN

*****************************************************************

幾個月冇見中同TUNG,懶高檔請佢去DELIFRANCE食早餐,點知都早餐都唔夠飽0既

好似大家樂0岩食D噃


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...