2007年1月29日 星期一

有緣千里能相見 - day 1

星期五我德國penfriend christin大駕光臨


佢話上午七點幾就會到上水,所以我一早起身去kcr station 接佢,臨出門口收到佢msg佢班火車delay


直到成十一點先見人。我首先帶佢去中旅社搵由深圳到武漢0既火車票,好彩仲買到,不過係軟臥


then去delifrance食野,坐低之後又想去飲茶,但我地掛住傾計miss左張筹都唔知,唔想再等,於是去左椰林閣食左佢0係hk0既第一餐飯


我呢位penfriend好chinese,佢major chinese,madarin好過好多香港人,0係武漢d小學教英文教左半年,趁離開中國之前來香港走一轉來搵我。我0係中六時透過學校dpen friend計劃識佢,其實我係中四時參加個計畫,又冇填到自己想要德國人,但係唔知點解中六時收到呢位德國人0既信,仲要同我同一日出世,依家又竟然有機會見面,真係”有緣千里能相見”




講番個trip,食完飯我帶左佢番屋企,佢0係武漢買左d野俾我,then出發去山頂。本來想0係上山頂之前跟住旅發局suggest 0既路線睇中西區,但係搬左碼頭之後我唔認得路,搵唔到條route0既起點立法局,行行下仲行左去金鐘,於是搭巴士去山頂,0係山頂行一個圈,睇商場,去pacific coffee等入黑,then出去睇香港0既無敵夜景。





當日煙霞比較大,唔多清。





要同維港夜景影合照,冇腳架就惟有咁樣。


then搭巴士落碼頭,坐天星番尖沙咀食飯,去好local 0既大家樂食一人一火鍋。





我地件衫差唔多一樣。


THEN去星光大道搵周潤發個手印,先發現原來果度雖然有周潤發冇打手印。番到屋企成十二點,佢地都訓sai覺。christin想用0係hk買0既phone card call 家人同男友,唔知點解搵唔到。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...