2007年1月30日 星期二

怨氣

收到果個死都要俾$600 for 1 guest 個學生既電話,佢話收唔到我地拒絕佢呢個無理
要求的email,唔知係咪條氣唔順,佢問我仲咩只係send email俾佢,唔打俾佢,係咪
如果佢唔打來,佢就以後都唔知佢個request被reject 。我同佢講唔好意思,佢嫌我無
誠意,唔覺得我sincere,我唔識應,同佢講我send email覆佢係因為呢個係最
reliable最快捷0既方法,因為打電話都可能搵唔到人。 (其實係因為我驚左佢呢個
fucking demanding trouble maker,唔想直接俾佢散一穫)。之後佢唔知係咪知道同
我嘈落去都冇用,又或者仲有求於我,語氣先好番d ,但依然request多多,又話住得
遠唔想唔想親身上來又話要我地寄ticket俾佢唔想上來拎ti ckets。大佬,個個學生都
係咁上來ga la! 淨係得你咩!。呢個咁0既demanding trouble maker,咁都嫁得
出,無天理

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...