2007年2月1日 星期四

有緣千里能相見 - day 2



day 2: 十點幾先起身去,睇左一陣相,then去飲茶,勁多人等位,叫細妹去客家好棧等,我同christin去美心。我呢位iq奇高,精通多國語言0既佢只係聽0岩籌,已經掌握廣東話數字0既發音。同我同一日出世0既人係醒d我同佢去美食庭選野食,佢選左豬皮蘿蔔,豬皮佢唔食 ,蘿蔔就好鍾意食。佢話想試dim sum,有架車仔行過,點了牛肉,又點了春卷、紫菜卷 。我都有咁上下飽,佢就唔夠飽,想食飯。我點左油雞飯俾佢,佢一個人差不多食SAI 。佢都幾大食。食左幾碟野就冇左百六蚊,美心很貴。





THEN坐火車出 YAU MA DEI 加旺角shopping。我選擇跟旅發局suggest 0既路線,由太子花墟開始行,then雀仔街-,then金魚街 、花園街、女人街、廟街、廟、玉器市場。對於向來鍾意行山多過行街兼方向感奇差0既我 來講去呢頭有難度,行行下仲要我penfriend拎住地圖帶路。花墟 、雀仔街、玉器市場等我都未去過。花墟好熱鬧,可能因為情人節同新年近,不過好多店的害羞草 都係假,唔識收。then去雀仔街,好似公園,好多阿叔蒲,後生仔就冇乜 ,比我想像中細。then去花園街,佢嫌d衫太chinese style,唔係好buy,但女人街就好鍾意,因為有好多遊客精品、假名牌、平錶,佢買左好多野,仲話果度係天堂 。我仲幫佢同d小販講價。平時0係香港我好少講價,因為用自己母語講價有d尷尬 ,0係大陸用普通話講價就冇咁避忌,好興奮。但我penfriend叫到 ,又冇理用唔幫。佢叫我幫佢講個假gucci,對方開價120,我話80蚊,對方話一百啦 ,我話80啦,同樣0既對話重覆多一次,最終以80蚊成交,penfriend好開心 ,冇expect咁平,個小販話今日最平我,冇得賺,但我諗既然我d講價技巧咁爛而佢又肯應承 ,其實可以仲平d。


行完女人街都好晏,於是搭mtr去yau ma dei,唔行。途經行人專用區,人頭湧湧,penfriend影左張人頭湧湧0既相,效果好嚇人 ,足以嚇走d想來香港0既鬼。我教佢唔使睇交通燈過馬路,因為香港人都冇耐性等燈 ,大家都知幾時可以過,幾時唔過得。佢又發現mtc d電梯好快,真係feel到香港係一個fast city.


0係旺角當然場唔少得街頭小食。原來penfriend 0係武漢已經好鍾意珍珠奶荼,驚嘆呢個世界點解可以有咁好飲0既野! 其實我0係澳洲一年,最掛住0既除左係阿媽煮0既野,就係港式奶茶。penfriend都好好雞蛋仔 ,魚蛋原本唔知點解唔敢食,但係試左佢話好食。

去到廟街五點半,d人開緊檔,有好多0係北京上海見到0既毛主席 PROUCT,仲有舊上海畫報PRODUCT,可惜屋企太細,掛唔起。PENFRIE ND想買本毛語錄德文版,小販 開價成舊水,PENFRIEND叫我幫佢講價,我冇IDEA一本 毛語錄幾多$,佢話佢有個FRIEND買左四十蚊,於是我講四十,小販原本唔肯賣 ,但我話有人用四十蚊買左,佢冇聲出,成交。廟街賣0既野比女人街實際同FUNNY ,我PREFER廟街。THEN去玉器市場,D店應該就關,我買左條三十蚊0既玻璃頸飾 ,如果唔係個老闆們咁熱情我唔會買,我PENFRIEND又幫佢地買左條玉鍊同玉豬仔。



廟街老榕樹。



THEN坐火車番上水食DINNER,0係火車上聽佢部MP3 ,0係武漢買,二百幾蚊仲可可以睇VIDEO。佢買時人地入左隻VIDEO去,竟然係上海灘首 主題曲,有D劇集0既片段,開心死鍾意周潤發0既佢。又聽左好多德文/羅馬尼亞文歌 。我地去左街市上面0既大排檔,言語不通,好靜。雖然我PENFRIEND識普通話 ,我阿爸阿媽唔識,冇咩可以講‧我PENFRIND又唔算係好熱情0既鬼,比較嚴肅 ,所以餐飯氣氛一般。





食完飯同PEN FRIEND去公眾電話庭打電話,搞左一輪佢先打到電話俾佢RO MANIA 0既BOYFRIEND,入左十幾蚊講得四十幾秒,原來佢地用英文溝 通。PENFRIEND話拍拖前佢原全唔識ROMANIAN,所以佢男朋友屋企人唔係好鍾意佢 ,於是就去學講
ROMANIAN,不過佢同佢男友依然講英文。佢話佢男友D英文 比佢仲好,但係唔知點解去左行船,一年有超過半年時間唔0係ROMANIA ,0係貨船做JUNIOR ENGINEER,月人七八千。好似佢地咁0既異地戀我冇諗過可以維繫 。但我PENFRIEND對呢段感情期望好高,仲想同佢男友生仔結婚。如果唔係因為佢男朋友 ,佢會選擇番0係中國學中文同做野。THEN回家食生果,我老豆竟然問人地德國有冇香蕉 。白痴!PENFRIEND對炮緊馬經0既佢好好奇,唔知佢做緊乜 。我問佢我老豆係咪LOOKS SCARY,因為好多細路見到佢都喊,佢話A BIT,BUT I THINK HE'S FUNNY.我又俾佢睇下我地細個D相,仲有D畢業相。佢見到婆婆著我件袍張相就笑 左好耐。十二點幾佢番房,我同細妹睇PROJECT RUNWAY,佢唔肯訓同我地一齊睇。睇睇0下我位唔識英文又唔識普通話但又好想同鬼交流0下0既細佬番來,佢同人講HELLO,GOODNIGHT,我同PENFRIEND講 "THAT'S ALL HE CAN SAY",點知我細佬講左叫"WHAT ARE YOU TALKING ABOUT?" 我PENFRIEND問佢識唔識普通話,佢用普通話講"我懂",之後又同人講"HI! MY NAME IS HANDSOME WING"。



 


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...