2007年2月9日 星期五

鬼馬

前日因為要搬野,同事都可以causal wear番工,唔使著西裝

果日我番晏,冇留意d同事著左d乜

當我去上司個位附近打卡時,上司鬼馬地音聱細氣對我說:"阿ling,你睇下同事乙!!"

我番埋位望過去坐我前面0既同事乙,

先發現人人都著t shirt牛仔褲,只有佢仲成套老西,忍唔住笑左出來

同事乙聽到我笑,轉身對上司說:"你唔好以為我聽唔到,我每一個字都聽得好清楚"

我笑得更厲害

原來尋日冇人通知同事乙可以causal wear,所以佢傻仔著左西裝,仲要俾人笑,當然搬野就唔會因為佢著錯衫而唔使佢搬,有d慘

本來佢著錯衫唔係好好笑,不過加埋上司0既鬼馬,同埋同事乙聽到我同上司0既對話之後0既反應,就變得好好笑

**********************************************************

同朋友講番工0既趣事,朋友都羨慕我有一個咁好0既工作環境

問我點解搵到份咁舒服0既工仲想轉,點解要由舒服變成辛苦?

但係,我仲後生,我想咁舒服住

我份工,實在太無聊la


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...