2007年2月2日 星期五

緋聞/疑問/考試/"lai"野

走開沉實型格路線0既我,一向少有緋聞。直至前日番工...

男同事甲: 我星期六唔知番早定番晏好,因為夜晚要去踢波

我:梗係番晏0拉!上午睇高達,下午番工,夜晚去踢波,幾充實!!(其實咁講係因為自己想同佢調番早)

白痴男同事乙:嘩阿ling你咁細心,娶左你做老婆就真係好

頓時,全場起哄,同事丙即刻問我覺得白痴男同士點,我只識傻笑,佢興奮地對同事乙說: 拿拿拿!笑sai la! 你兩個仲唔係有野?

點知同事乙懶正義地說"你可以咁樣講我,但你唔可以咁樣講阿ling!"

換來更激烈的起哄。

就這樣,我工作中遇到的緋聞誕生了。多得一班既可愛又白痴的同事。

*************************************************************************

上司近排心情甚佳,我上個星期因為想整乾花書簽(私事)整jam 左公司部過膠機,佢都冇話我,仲問我朵花點,仲建議我下次整果時用張卡墊住先拎去過膠。事後多得同事乙幫我整番好部機。

同事甲同我傾閒計時,響左上司個全朵,佢又唔介意,之後仲冇la la哼歌,全場起哄

我同上司講你近排心情好似好左,佢話"0下!咁唔係點0者?"

之後唔知係咪太無聊,佢提起左一d關於雞翼0既疑問:

點解街市d雞翼,永遠都係同一個方向?另外果面d雞翼去左邊?

點解一隻雞明明得兩隻翼,但係市面上可以有咁多雞翼?d雞俾人cut左d雞翼之後,個胸去左邊,係咪去左kfc?

******************************************************************************

星期五同graduation ceremony committe開會,上司個上司無la la講左一番語重心長0既說話:

"其實公司裡面每一個員工都好重要,特別係一班0係最前線0既跑腿(即係我地),無左你地,我地academic 0既作用就完全唔可以發揮。尤其係你呀阿ling,我希望你特別明白呢一點!。"

大家都望住我,我一時之間真係唔識回應。點解佢要我特別明白呢樣野?我同佢公事上0既接觸唔多。難道佢咁都睇得出我唔滿意依家份工?定係有同事同佢講過? lai 野 la呢次。

**********************************************************

星期六入元朗考政府工ao/eo筆試,實在太耐冇考過試,又興奮又緊張

其實有時我都enjoy考試,如果d問題係我識答0既話

今次個試0既考生俾我想像中少。多數都係一d u 0既final year學生,仲有少少阿叔阿嬸

形式有d似 a level ue 0既 section  e,我係環保局0既助理處長,要幫手settle一d關於興趣焚化爐等0既環保問題,幾有趣,做果時我真係想像緊自己就係環保局0既助理處長。

其實做ao/eo都真係好唔錯,人工高福利好假期多之餘工作又有挑戰性,對社會又有多d貢獻

如果我都可以做,咁就好la!!!!


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...