2007年2月22日 星期四

春節韶關遊-day 1

大年初一,我地六點幾就起身去韶關玩

對韶關,我一無所知。去韶關,係因為之前0係澳洲,我爭阿媽6千蚊卡數,番來後,老豆話唔與其要我還sai果六千蚊,不如拎來新年去旅行全家happy,於是就決定用果六千蚊去玩幾日。耐何0係新春期,6千蚊要玩幾日仲要for 4個人,可以選擇0既就只有d廣東省短線團。雖然我唔太buy跟團場番大陸,不過一家人去玩,都係志在唔使用腦開開心心,去邊同點去都唔係咩大問題,何況有大有細,自由行比較煩,所以跟團。選擇去韶關,係因為同其他廣東團比較,韶關團多山水睇,比較0岩我同阿爸阿媽。

我地七點幾到粉嶺上直通車,then0係文錦道過關後轉巴士開始行程‧架巴士望落幾骨子,但坐得幾唔舒服,又冇得挨後。不過我地今次參加0既係最平0既"關x"旅行團,唔可以expect太多。
第一站唔係睇景點,而係去買蜜糖。未落車,個sales就走上來介紹d蜜糖有幾勁。其中一種好似叫唔知咩"雄蜂巢"0既仲話男人食左可以三日不低頭,笑死。不過大多人都空手而回。
then都係去買野,睇咩釀酒廠。之前以為係去睇d酒點整,不過去到只有陳列品,冇睇頭。0係澳洲都去過vine yard n次,不過冇一次係可以睇到釀酒過程。

then食飯,8菜一湯,我地一家人同另一四人家庭一圍枱,全程冇交流,但又坐埋一圍,有d怪。

then直去今晚入住0既酒店-聚龍灣溫泉渡假村自由活動。呢個酒店好新,似乎專做旅行社生意。0係裡面,你可以見到 永x,康x,中x、關x0既團友。我地去到酒店才下午2點,房間好特別,係獨立式木屋別墅,好有渡假feel,有d似cradle mountain 0既yha,好有渡假feel。滿心歡喜的打開屋門,發現同枱四人家庭0係裡面,原來我地要同佢地share一間屋仔。更驚人0既發現是,d房仲未執,唔入得去住。我地兩家人就係咁0係屋仔個廳度睇電視睇成個鐘等人執房,但係兩家日依然冇任何交流。




好開心,有別墅住!!



係幾靚GA WOR D房。
好不容易先入房休息,已經3點幾,做緊賀歲杯,不過睇唔到幾耐就睡著了,一睡就兩個鐘。
雖然今年新年係暖左,不過廣東省北部天氣依然俾香港低好多,得十幾度,我又帶唔夠衫,所以就算酒店有n個溫泉池任浸,家人都冇mood浸,老豆就連泳褲都冇。但場來到,我死人都要去浸下。況且,唔浸都0咩好做。於是阿媽捱義氣陪我去浸。
0係澳洲 join kimberley tour時我浸過露天溫泉,仲要係夜晚,荒蕪冇人。不過好似聚龍灣呢d咁tourism oriented 0既就未浸過。聚龍灣有個池,第一個浸0既露天池d水唔夠熱,一離開水面就凍到牙關震。第二個池有大花灑做水力按摩,不過d水都係唔夠熱,只玩了一會。問d staff邊個池最熱,佢叫我去高溫池。途中拿了些免費熱荼/薑茶暖身。行行下,見到一d池0係個洞入面,d水0既蒸氣仲清晰可見,想必夠暖,於是同阿媽選了其中一個叫火龍泉的試試,伸腳落水就熱到不得了,但真的想去浸浸,於是0係池邊浸腳一會就走落池,這才真正體會浸溫泉0既樂趣,好warm好舒服。阿媽都落水,本來佢係捱義氣陪我來浸的,但佢自己都浸到唔願走。不過浸左幾分鐘就會覺得悶熱,很自然的就想離開‧於是我地浸下其他D冇咁暖0既水池,覺得凍就番去浸火龍池暖身,原本約好6:00PM JOIN番-係大堂等我地0既阿爸阿妹,到最後6:30先蒲頭。
浸完去食BUFFET FOR DINNER,其實D野食都好著通,都是中式野,冇豪野,不過自助形式總令人覺得開心。



大合照@酒店前門,可惜影相果位哥哥仔手震
食完野都未夠8點,咁早番房又冇野做,附近又冇街去,於是買左D煙花玩,不過無耐又落雨,所以好早就番酒店匿0係被入面睇電視,過了又簡單又滿足的一天。











沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...