2007年2月1日 星期四

有緣千里能相見 day 3 + day 4+Day 5

DAY 3出LAMMA ISLAND,EXPERIENCE一下香港0既小島風情 ,應該會0岩佢。我地0係屋企一人食一個即食麵就出發,0係天星遇到一班GERMAN ,偷聽佢地講D野。我開始分得出德國人面孔0既特徵。去到榕樹灣一點幾 ,一去到PENFRIEND話果度好似ITALY D島。0係碼仕頭附近個餐廳食TEA,有SEAVIEW,野食一 般,環境一流。0係榕樹灣個TOWN閒逛個幾鐘,THEN行去索 古灣。行經周潤發間
小學,望左兩眼,去食阿婆豆腐花,我PENFRIEND好鍾意 。一路行一路對行0既人指指點點,發現好多入LAMMA ISLAND行山0既人都著得似去飲多過似行山。





@榕樹灣至索古灣之間0既涼亭





christin with 表妹 & 黑仔


成五點先到索古灣搵大姨 同姨丈,坐姨丈架"大飛"去魚棚。一去到大姨就叫我地去睇大魚,又話我比0係澳洲剛回來起碼瘦左十磅。我去左魚棚咁多 次,今次先第一次行出去睇魚,行得好論盡,PENFRIEND好淡定 。大姨話搵魚拎上岸去酒家 煮來食,我地睇佢地釣。0係魚棚留左半個鐘就上岸食飯 。LAMMA ISLAND 0既海鮮真係信心保證。我PENFRIEND食左好多,尤其係D蒸魚同 蒜蓉蒸蝦,佢地應該好少會咁煮海鮮。唔夠飽,姨丈話叫多碟。我記得BUNDERBE RG個中菜館東主話D鬼鍾意食醱醱地0既中國菜,點了咕嚕肉。無選錯。THEN坐街渡 番香港仔,雖然 又凍又大風,但都坐出去,正好多,不過真係凍到震 。PENFREIND話發覺香港0 既景色好獨特,因為D BUILDINGS密得來依山而建,而且遠睇D CITY見到燈火閃閃靚,唔會有好似0係CITY入面好多人好迫0既感覺 。本來成日都幾開心,但係番到屋企,PENFRIEND話佢包藥唔見左,阿媽話今日下午見 間房好多野係地下就幫佢放上櫃面,唔知係咪因為咁冇左。搵左個幾鐘都搵唔到 ,佢自己都放棄再搵,氣氛一渡靜寂。直至熄燈訓覺,唔知我同佢邊個開始傾計 ,一傾就傾到兩點幾。佢話自己最鍾意香港0既LAMMA ISLAND。又傾下人生觀、人死左去邊、集中營,講到第二朝起身番工時好辛苦。


第二日番早,penfriend就自由活動,到放工先0係tst kcr station join番佢。我lunch time去art museum買左張卡同鐵book mark俾佢。放工join佢,佢話佢去左沙田同歷史博物館,不過成日都頭痛。番到屋企食飯,佢勁鍾意食阿媽d菇。但唔知點解佢唔肯飲d湯。then去左惠康睇糖果,佢買左好多未見過or hello kitty既糖果。行完惠康都十點幾,再window shopping,有一間衫店未關門,入去行左陣,咁0岩christin想買一頂好似我0係澳洲買0既一頂roxy cap,間野又有一頂cap,佢又買左頂cap仲有件衫。店主同我地講左幾句,佢好意外兩個異國penfriend不以做筆支做到見面。我都估唔到。


最後一晚with christin,都唔想咁快番屋企,於是去花果山食糖水。佢0係武漢咁耐都冇去過糖水店,一入店,又見到一個老外,仲0係我地隔離。佢點左珍珠奶茶,我點左melon紫米露。佢原本對黑色0既食物有d抗拒,不過食過d珍珠同紫米露就好鍾意,仲試埋芒果pudding。原來0係東德只係有chocolate puding,未試過芒果pudding,佢好鍾意,仲話如果佢住上水一定日日來食糖水。


番到屋企成十二點幾,沖完涼十二點半,但我地都唔想就咁就完左last night together, 我請佢上我張床睇我去旅行買0既手信同相,又睇埋我小六時俾同學寫0既紀念冊,佢又有中文幫我寫左張。去到三點撐唔住先訓。such a long night.


last day,我同同事調左間番晏,我同christin十點幾先起身,佢packing至十一點幾去上水出0既廣城冰室食早餐,俾佢試下地道0既菠蘿油同港式奶荼。由於我十二點半就要離開上水番工,我地0既火車道別。今次見完,老實說唔知幾時先再見。0係澳洲同咁多人say goodbye我都冇咩唔捨得,但今次就真係有點醱。番到公司,尋晚三點先訓搞到精神狀態好差,同christin朝夕相幾日,冇左佢,有d唔慣。




1 則留言:

  1. Christin係自己一個人來香港的嗎?有你做伴,帶佢去南ah島,好呀,那裡有點希臘的小島feel,找天沒那麼冷我也會去一趟!

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...