2007年1月8日 星期一

大同聚

星期六收工番bu同大學同學食飯

餐飯由六點半食到十點半,好長,食到隔離枱d客都唔同sai,

呢樣野只有0係bu聯福樓先做到

所以縱使聯福樓d野食水準依然係咁一般,我都想番去食,又可以懷緬下讀書時0既生活

kawaii八點鐘就走左去陪男朋友,當初佢男朋友追佢果陣佢都好似唔係好SHOW佢,估唔到依家咁癡纏

好羨慕佢搵到一份咁好PAY又好福利兼5 DAYS0工作,當然一份工好唔好唔係用呢D野來衝量

但當"充實自我,貢獻社會"呢兩個原則變得遙不可及,搵到一份做唔使一年就可以儲夠錢讀個成十萬0既MASTER 0既工實在好吸引

尤其對我地呢D冇乜專業又冇乜本事0既FRESH GRAD來講,有咩工係可以待遇好成咁?

如果一年就可以夠錢讀MASTER,咁好快就可以環遊世界,死而無憾了!

出來做野,令我覺得自己0既世界變得更加細。我都好想搵到一份好PAY D 0既工,等我可以有本錢去見識

*************************************************************

同學們都建議我快D去改變形象,搞到自己都覺得自己好似好唔惦

不過,暫時我仲未有咩推動力去PUSH我自己執正D,叫我朝朝早半至一個鐘起身去執樣,唔好玩LA!!

諗番0係OZ果時又肥又樣衰又"呢啡",個頭成年都冇剪,都唔覺得自己好有問題,亦唔覺得有咩需要改變

依家番到香港,想簡單D都俾人話,究竟扮靚四正係做來俾邊個睇?

點解0係OZ 著得HEA,唔係一個問題,0係HK HEA,又會有問題?

點解0係OZ可以過簡單生活,0係HK想簡單D又會俾人覺得有問題?

係香港人有問題,定係澳洲人有問題?

點解我呢個想簡單D 既懶人偏偏唔係澳洲人,而係香港人?

究竟我做個鄉下妹會開心D,定係做番個城市人開心D?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...