2007年1月10日 星期三

工作週記


尋日同ka ho去考試君準備學校個考試

第一次去新蒲崗,第一次去考試局,原來0係黃大仙mtr坐的士都唔使跳標

考試局本身都幾似一間中學,入到去裡面d職員叫我地0係間課室等其他監考員

第一次深入政府部門內部感覺幾新鮮,唔知佢地d野有冇我地公司咁亂?

6 點所有考試局0既監考官到齊,要我地兩個fresh grad "breif"佢地

要指使一班年紀比我地大得多0既成年人(我覺得我地0係呢班監考員面前係細路)感覺有d怪

6點半考試開始,ka ha6點9走,我0係協試局stay到7點半,一直都冇咩事發生,只係份卷有兩條mc一樣

直到7點半準備離開,個主考帶左個學生來見我,原來呢條友7點半先蒲頭,主考官唔俾佢入

我打俾上司問點處理,上司話個學生遲得太離譜,唔可以俾佢考,叫佢一係出公司信証明佢因公事遲到

一係等下學期補考兼俾多次五百蚊考試費

個學生仲死撐,想我俾佢考

佢話"我唔知你地d私校咁嚴,唔知唔可以遲到"

"同學,呢度係考試局來ga wor,番學就話可以遲到,考試梗係要準時" 我說

"但係我已經早左ga la wor!"

....? (唔明佢明明遲到,點解話自己已經早左)

"我意思係我平時識遲個半鐘至兩個鐘,今次已經比平時早左"

????? 當堂o咀!!

**********************************************

今日同事check番尋日個mis report,個report由 J T 打兼send出

但係個email裡面 個下款係我個名

個下款個email address就係 J H 個email address

一封email0既sender分別有3個人0既身份,十分爆笑

呢d mistake 0係我地公司發生,得啖笑

呢d mistake 0係出面發生,隨時俾人小

************************************************

x'mas party 的團體照,我地公司d員工都幾young

**********************************************************************

尋日番晏,起床見床個鐘十一點幾,好老定,點知出到廳,fuck!一點?我番一點半wor!

番晏都因訓過隆而遲半個鐘,實在唔可以原諒自己。

同事都叫我趁部打卡機咁亂唔好打卡,我唔敢唔打,唔知有咩後果,好彩咁0岩上司下午off

******************************************************

畢業禮個particpation唔好,阿頭要我地service打sai電話俾d唔去0既學生,即係做sales

我同ka ho兩個打得最多電話0既人偏偏就sell野最唔得,完全唔可以令d唔想去0既人回心轉意

仲俾個學生串我sell得咁落力係咪冇人去,真係吹漲

then打足一日電話之後去左劉德華母校可立監考

今次-0係hall考,感覺更似會考

我地企0係hall個台上面睇d人考試,幾有趣


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...