2008年11月1日 星期六

認老 (II)

今日好充實。收工約左四川的戰友交換番D相 (間接搞到阿KIT本MAC NOTEBOOK 說明書唔見左,死LA點算好),THEN同眾同事去大角咀打羽毛球。我老了,打左幾分鐘就整親大脾條筋,要傷出。傷愈復出之後又勁失波,揸到爆。我YEAR 1時可TAKE過半年羽毛球COURSE 架!! 點會咁架? 至於同事們的球技...唔可以講得上勁,不過夠晒大力,又成日「陰」人,時大力時細力,唔係咁易接。其實我只係想柴娃娃搓下波0者。


打完波番尖沙咀唱K,難得上司苗哥都去,大家都想聽下佢點用「丹田」唱歌。點知我自己唱左幾首就失左聲。同事們興高采烈地高唱黎明的陳年快歌,我卻只有看的份兒,激死朕!!! 之前唱通宵都冇事,點解今次咁不濟? 唔通過左廿五之後身體機能就退得咁快?


*************************************************************


懷念陳任


唱K時得知DJ陳任病逝,感覺十分愕然。幾個月前我還聽過他的「sunday任我行」 ,當時他並不似有病,依然跟聽眾嘻嘻哈哈。我想聽陳任的年青人應該不多吧。我聽陳任是出於偶然。記得中學時一個晚上睡不著,在床上聽收音機,無意中聽到了港台的「百份百陳任」,節目播放很多較舊又比較少聽的英文歌,感覺不俗,於是便開始聽陳任的節目,好認識多些外語歌。陳任播歌時自己聽得興奮的話更會不害羞的跟著唱。很喜歡聽陳任跟聽眾的對話,很率真,很親切,像朋友般的交談。如果有聽眾唔識趣點播一些太大路的歌曲,會豪不客氣揶揄眾聽首歌已經聽到爛,唔想播。


我正在收聽的是陳任在九月底最後一次主持的 。




沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...