2009年1月9日 星期五

柴娃娃煮飯仔

這天到EMILY位於堅尼地城的新居玩煮飯仔。在這悠閒的星期天,選擇了坐電車從天星碼頭出發經上環到堅尼地城。這可是我這個新界人第一次出堅尼地城。總覺得堅尼地城、上環、西環一帶跟新界很不同,猶如另一個國度。那些英式建築、電車軌、英式街名、唐樓、斜路、火柴盒般的舊工廠等都是新界區沒有的。













忘記是誰的主意,居然想出煮飯仔這玩意來。記憶中我、君、EMILY都是十指不沾陽春水的。這餐飯, 大都是由剛開始入廚的EMILY包辦。本來我想嘗試煎雞翼,可雞翼甫落鑊已被我煮燶‧為了大家的健康及味覺著想,我還是退居幕後讓EMILY來煮,幫忙洗菜打蛋好了。



 
 


跟EMILY 、阿君吃吃飯吹吹水看看電視,不驚不覺便由七點坐到十一點,時間過得飛快‧很簡單的一天。也很快樂。


如果EMILY你唔係住得咁遠,我一定多D捉阿君同KAWAII上來打搞你。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...