2014年7月20日 星期日

台中 Family Trip (四) - 董太 LOOK 遊溪頭



尋日先 0係阿里山郊遊左成朝,今日又係去郊遊。地點係溪頭。

HOSTEL步行到位於干城站的溪頭台灣好行巴士站要二十分鐘左右。由於車很疏,我地0係旅館食早餐又食耐左,於是坐的士去。司機問我地要去干城站坐車去邊,我同細妹一齊話 Chi Tou。司機話「什麼” Chi Tou”?   “Xi Tou” 是吧?」吓 ? 乜「溪」字普通話係讀「Chi」架咩 ? 哈哈 !

買飛上巴士,上車一看,清一色耆英,而且都著晒Professional 行山裝。D旅遊書又話溪頭果個妖怪村好HIT 0 ? 老人家應該唔會係去睇妖怪村吧 ? 溪頭係旅遊區,山路真係咁難行,要著得咁pro?

車上的老人家都很安靜,就算係同親友來,都鍾意一個人坐兩個位,靜靜地自己坐。最嘈可能係我地一家。

坐左兩個幾鐘頭車,shit! 又落雨。仲要唔係過雲雨,而係長有長落但唔擔遮又唔得果種唔大唔細的雨。但一長來到,都要硬著頭皮繼續走。惟有再次拿出我地果套董太look gear出來裝身,又再冒雨郊遊。





今日係閒日,又落雨,但意外地到溪頭自然教育園區玩的遊客也不少。我們入場時旅行團還未殺到,來的多數是穿了一身行山行頭的中年人或老人家。進入自然教育園區看地圖,方發現整個園區係非常大。園區入口海拔只有約一千多米,但山頂有三千多米,聽個名仲以為好輕can,原來真係要行山的。以我地今日咁 0既行頭、體力同天氣,應該不可能上行2000米吧。我地一家大細,扶老攜幼,都係走番D大眾化的景點,HEAHEA就算。






遊樂區的路多是石屎路,雖然斜路頗多,但天氣清涼,不算辛苦。只是昨天行了景色更狀麗的阿里山森林之後,溪頭的吸引力相對沒那麼大。落雨又為景色扣了不少分。這邊的海拔沒阿里山那麼高,溫度較高,一身董太look令我感覺十分焗促,不一會兒我就決定脫下雨衣了。


來到園區的標誌性景點大學池,又見到內地旅行團。大學池好玩的地方是一條有點懗人的索橋,落雨更加跣。本來唔想玩,老豆係話要玩,話冇咩好驚,大家半推半就的情況下一齊上橋玩。






落雨行都幾得人驚 0既大學池竹橋

玩完橋,到位於大學池附近、園區惟一有熱食賣的涼亭搵吃的。涼亭有兩層,底層賣茶葉蛋、地瓜 (蕃薯)、關東煮、竹筒飯等小吃,樓上食小菜,香港價。我地唔係好肚餓,於是求其在下層買了一堆小吃拚湊起來作今日的午餐。

竹筒飯份量不多,不能當正餐食

食完飯去玩另一highlight – 空中走廊,遊走於樹冠層之間,離地幾十米,遠觀已甚有氣勢。





未行果陣可能會令人有d腳軟,因為可以從橋的地面睇到幾十米以下的地面。


不過行落又ok唔係好怕喎。







狼狽脫雨衣


行完空中走廊,園區想去的地方都已經去過,於是離開園區,到新興的景點妖怪村出發。一聽個名,就知妖怪村唔會0岩我阿爸阿媽啦! 我都老了,呢類懶得意玩gimmick 0既所謂景點都唔係好0岩我。0係妖怪村逗留唔夠一個鐘就決定搭番巴士出台中去。







細妹記得台中高鐵站有巴士去逢甲夜市,於是我地從溪頭坐台灣好行巴士去高鐵站,再轉公共小巴去逢甲。時間尚早,去到逢甲都未天黑,夜市才剛剛開檔,不過咁都好,起碼唔使同人迫。




好有Harry Potter feel 的宮原眼科手信店



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...