2014年7月25日 星期五

台中 Family Trip (五) - 集集、車埕篇


郊遊左兩日,今日轉轉口味,去「鄉下」集集同車埕玩玩。

遊客去集集多數係坐火車去。但由台中坐火車去集集要轉線,車程長,而且班次好疏,好唔Flexible後來在台灣的背包客棧網站得知原來台中干城站有一架叫總達客運0既小巴去集集,半個鐘一班,坐得過,於是決定唔錯火車了。


知道總達客運既遊客似乎不多。這天星期六,理應比較多遊客。但車上就只有我地四個遊客,司機同乘客們似係街坊街里,大家都用台語聊天,未到集集,在總達客運已經感受的濃厚的鄉情。坐總達客運比坐火車惟一的不足之處係總達客運的車比較殘舊。但不算很辛苦。

一個小時後來到集集,天氣很悶熱,似是快要下雨。由於開往車埕的火車快開,決定先坐火車到車埕,下午再從車埕回集集玩。




食完早餐搞肚,辛苦得要蹲在集集月台等車的老媽。好彩火車上面有廁所。


七彩繽紛的集集線列車


來到車埕,果然,又下雨了。我們在台灣五天,五天都下雨。唉!

車埕面積不大,無論是車站、商店、房屋感覺都很日本,是一個乾淨企理的旅遊小山城。車埕火車站更被譽為是最美車站,是拍照的好地方。個人認為如果去集集,就一定要去車埕。那是比集集更上鏡的地方。


一進入車埕木業館就聞到芳香的檜木味。差一點我就真的買檜木回香港。後來因為怕陣味會好快冇,初以冇買。



木業博物館 

木業博物館 內的木製紀念品 


見雨又細番D,出返去蓄水池果邊影相。正值蓮花盛開,蓄水池更有睇頭。








車埕的商店主要做遊客生意,食肆比較貴。不過我們在車埕木業館樓上找到了一家賣便當的小店,一個便當NTD100,包一杯梅汁。在車埕已屬便宜。車埕盛產梅,便當附送的梅汁是也相當好喝,而且生津止渴,我們一家都很喜歡,多買了兩枝慢慢喝。


去旅行食飯,都係相機食先。不過老豆已經等得唔耐煩。合照時0既視線,放左落盒飯度。


吃過飯後到木業館背後同樣色彩繽紛的民居看看


老豆0既視線,依然停留在食物上




連冷凍機都畫上壁畫。COOL!!


大家掛住影相,老豆掛住食。都怪我剛才買的便當午餐唔夠飽肚









 

行完民居,仲有少少時間先上火車回集集,去左路軌附近玩吓。



講演技,全家人裡面我最好嫁嘞。架木頭車係唔識郁的。







鏡頭前,坐在火車卡上一臉笑容,輕鬆自如。


鏡頭背後,其實係輪輪盡盡,淆晒底,要老豆幫先擒到上火車卡。



呆坐一旁等我地兩姊妹影相的兩老


很有舊日本車站FEEL的車埕火車站



又一架好靚0既集集線火車。卡卡都唔同圖案。呢一卡仲係尋日先去完的溪頭空中走廊


架火車咁靚,當然又要扮鬼扮馬影多幾張相。點解我咁多行李?


回到集集,架車開走,同一個位置同一個POSE 影左四個車卡,哈哈


回到集集,雨剛停,天氣非常悶熱,食杯香蕉雪糕先有MOOD行。


天氣令人太辛苦,我們在集集又沒有什麼特別想看的。在地圖上看到有個軍史公園,老豆又鍾意睇飛機大炮,於是就帶佢去睇,滿足吓佢。


行去軍史公園途中。都行左成四個字先到。


莫名其妙的軍史公園。這邊廂,老豆一個人興致勃勃在看他的飛機大炮。 


那邊廂,對飛機大炮零興趣,坐埋一邊吹水揸蚊口的兩個女人。

去完軍史公園已經夠皮,打算坐番總達客運0既巴士番台中。但一直都唔見有巴士站。行過見到有個遊客中心,走入去問,當時遊客中心只有一個男職員,而佢居然唔知邊度有得坐,於是同埋我地一齊出去搵。結果要問個賣生果0既原住民哥哥先搵到。


原來集集的總達客運隱身於一間租單車店裡,只有一個褪色的招牌作識別。唔問人真係都幾難搵。


等車期間又見到台灣的音樂收垃圾車。之前0係電視都睇過。播住「森巴嘉年華」的垃圾車一邊慢駛,附近的住戶商戶紛紛出來把自家垃圾拋上車。


行左成日,終於可以坐巴士走。兩老都攰到瞓著。

回到台中,在旅館小休之後坐公車到台中新城區的新光三越食飯,因為細妹要去果邊買几壬芉頭酥。

呢幾日一直0係郊區,又住0係台中火車站附近的舊城區,忽然來到幾有中環FEEL的台中新城區實在令我有D CULTURE SHOCK。

台中的新光三越有久違了的升降機姐姐。而我地等緊果部LIFT,意外地,竟然有個升降機哥哥。台灣的升降機哥哥比香港SOGO黑口黑面的升降機姐姐敬業樂業多了,講野個TONE簡直溫柔得令我們毛管棟。每到一層,都要行出行入同每一個人打招乎或者SAY GOODBYE,呢份工太辛苦了吧 ??


在台中新光三越 FOOD COURT 食的韓國石鍋飯。


1 則留言:

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...