2015年11月14日 星期六

為何要相信,這裡會有希望?


我雖然鍾意睇戲,但生性慳家,的確好少自掏腰包真金白銀入戲院睇戲。上次俾錢入場睇的已經是兩年前的 <狂舞派>,今次是 <哪一天我們會飛>,都係黃修平+陳心遙的作品。俾錢入場睇佢地有幾個原因。一係因為我好所賞的區家麟黃明樂都不約而同0係blog上面讚套戲,尤其區家麟一句 "《哪一天我們會飛》比《我的少女時代》好睇25倍"就令人我覺得套戲唔睇唔得; 二來,我曾經0係 HKTV 集會及雨傘運動期間聽過黃修平站台說話,感覺他是個真正關心香港的有心導演,跟其他很 commercial 的港產片商業導演截然不同; 三來,這些比較本土又不太商業化的電影恐怕得不到大陸盜版網站的「青睞」,唔入戲院睇,恐怕真係無其他渠道可以睇到。與其睇台灣人的《我的少女時代》,為什麼不支持一下市場其實只係得香港咁細的本土電影《哪一天我們會飛》?


自從  《哪些年》  hit 左之後,好多青春懷舊片出現, 食正我呢個「上左年紀」、開始鍾意想當年嘅八十後影迷條水。《哪些年》同《致青春終將逝去的青春》我都睇得好投入好感慨,而《哪一天我們會飛》帶給我的是眼淚 +更多的感慨。那個有點傷感的愛情故事令人流淚 ,而一眾角色的現實與夢想的落差、對過去的懷念、對今日香港的妥協及心淡是既寫實又令人沉重。主題曲的「求時間變慢,不想迫於成長  」、「為何要相信,這裡會有希望?」我都覺得好「中」。我本來以為《哪一天我們會飛》這個戲名是抽 《哪些年》水,睇完我先明白其實「飛」是代表夢想,而「哪一天」即喻意夢想仍未實現,亦可能不會實現,但說不定「哪一天」會有實現的機會,處境就似今日的香港,和被社會迫得太緊的香港人。《哪一天我們會飛》絕對唔係一部普通青春愛情電影咁簡單。

電影中我最喜歡的一幕 : 楊千嬅在母校要學弟學妹們暫時放下什麼 「中國航天成就」壁報勞作,帶領大家嘗試真正的「飛行」。



在這個什麼都要向北望、講求「中港融合」、「和諧」的年代,港產片早已不再是拍給香港人睇的。然而很多人忘記  《哪些年》、《我的少女時代》、甚至是大陸很hit 的《港囧》裡面的懷舊情節很多都是產自很本土的香港文化、香港流行音樂、香港明星、香港電視。我們都不想香港淪為另一個中國二線城市。沒有了 HKTV,今日的香港的確很需要像《哪一天我們會飛》這裡屬於我們香港人的、有誠意的、有 heart 的電影。希望《哪一天我們會飛》這電影可以得到更多香港人的支持。


題外話 : 今早在又一城提早一小時到場買飛,已經坐到 C 行,睇到條頸有D攰。完場出字幕時,可能大家仍然很感動,冇人走。當大家還未走出電影所帶來的情緒時,戲中四位演員忽然出現謝票,令大家既驚喜又興奮,然後就是歡夫聲及掌聲。我都係第一次睇戲遇到謝票環節,原來真係好開心,亦都因為坐得夠前,謝票環節睇得好清楚,不枉我坐 C 行坐左兩個鐘。不過其實我更加希望見到黃修平+陳心遙。

延伸閱讀 : 黃修平、陳心遙 — 留住香港 記住初衷游學修、蘇麗珊 新人殘酷物語

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...