2007年1月4日 星期四

心情起伏

前日番工聽到有個學生向上司投訴我冇禮貌,因為佢打電話來時我"竟然"問"你係邊個?"

我聽唔到上司點同佢explain,而上司亦冇同我提起呢件事,唔知係因為佢唔想hurt我定因為佢覺得個投訴唔合理

anyway,聽到有人投訴自己唔理有理定冇理心裡都不好受,亦令我反思自己呢個平時講野唔係好經大腦其實是否適合做customer service. 要下下著重說話0既字眼對我來講唔係易事,而且我自尊心又強,唔俾人話得。

今日番工,有professor同我講有學生0係佢面前讚我做野跟得緊,先前d負面想法又煙消雲散。i need sth to cheer myself up!!!

################################################

睇到同事去西藏d相,我都好想快d番大陸backpacking,但係果十幾日假真係唔夠。我想三月自己去雲南。唔知型唔型得起?

我班低b男同事,睇到西藏一個"柒牌服裝"既老土廣告之後 ("從今日起,對自己狠一點,做個令女人心動的男人),有樣學樣,每人都寫左張"我要對自己狠一點,做個令女人心動的男人"0既簽名証書,屈左上司寫,仲貼上牆叫埋老版娘來睇。之前佢地都叫過我做"Ling豬"同 "任姐"。面對呢班尤如小學男同學0既同事,唔知好嬲定好笑。

account 0既同事0係過戶出糧俾我果時個account no打少左個零,搞到我十二號先有糧出,第一次過戶出糧就"lai"0野。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...