2007年6月6日 星期三

好野!去海洋公園玩!

好耐無去過OCEAN PARK LA! 中四到依家!我連安安佳佳都未見過!趁住近年公司工作比較清閒,厚住臉皮同上司講要去海洋公園玩,請左一日假。



當年海洋公園有一個大人免費帶一個十二歲以下細路入場0既優惠,上兩次去我都扮細個冇俾$。呃左海洋公園兩次,今次要回饋下佢地。


買飛已經知道我又再一次同安安佳佳緣慳一面,因為熊貓館裝修。於是我地向兒童王國進發。



九十年代0既小朋友,仲記唔記得<兒童王國>暴力賤格版廣告歌?


「XX王國,做主角,教壞朋友,去青山"PAT友",殺死一家四口都好似未夠」非常血腥!!





實不相瞞,其實我今次係第一次玩木馬。我以為木馬只係會向前郁,原來仲識得上下郁,比我想像中好玩。


同海洋公園新0既吉祥物威威合照,威威非常專業,姿勢角度都好好,仲當我細路摸我個頭,可惜在下表情姿勢俱劣。


是日係閒日,散客不多,我地兩個人坐一架纜車,玩GAME又唔使排隊。基本上除左唔開0既海盜船,所有機動遊戲都玩SAI,玩埋跳樓機,越礦飛車都玩左兩次,非常盡興‧我鍾意玩過山車多過跳樓機。過山車是驚多過險,令我感覺刺激; 跳樓機險多過驚,令人感覺不舒服。下次坐過山車我要坐最前。


但係,我被飛天太空船難到了。一路玩一路傻笑,仲有D驚。玩完仲唔識解開個車箱門鎖出番去兼失去平衡好一陣子。


海洋館已第三次去,依然覺得震撼; 鯊魚館很不錯,因為冷氣夠; 百鳥居好像被人違忘了; 新建的水母館也很出色。但係D企鵝去左邊? 海洋劇場原來有故事0係入面,細個睇果時都冇留意。不過冇左殺人鯨海威好似有D失色。


我希望看見海洋公園不斷進步。



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...