2010年2月4日 星期四

友情歲月-記我們一起搬搬抬抬、走走糴糴的日子

P.S. 為了仍在那鬼地方工作的舊同事著想,請不要轉告他人此 blog 的存在。 Thanks!


********************************************************************



終於可以將我手機的私人珍藏公諸同好




這畫的original copy現正在我家裡。







好似係William升職請食Tea




叫KaHo俾我影張來電顯示相,佢打我喊路




Don Tsang 金句: 「你笨,我都唔精!!」




阿Don經典爆笑造型,笑足我兩分鐘






Bosco初登場




Margaret也瘋狂







@ Halloween Party 2007







Don's last day




Don's last day 2




少男與巾




工餘活動 (1)




工餘活動 (2)




工餘活動 (3)




工餘活動 (4)




隻門爛左,我地被反鎖,出唔到去。




最後要勞煩一個本是上來交功課的 "TxU"學生將我們救出來,很是尷尬




斯文苦力 (1)




斯文苦力 (2)




斯文苦力 (3)




斯文苦力 (4)








斯文苦力 (5)




斯文苦力 (6)




男人與熊 (1)




男人與熊 (2)




廢墟工作間




金毛瘦版苗




瘦版 Ryan

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...