2015年4月5日 星期日

大鵬小旅行 (4 - 5 Apr)


今年的復活節假期天氣好得沒話說。本來因為要籌備四月中的伊朗三星期背包大旅行,沒有打算去旅行。但一連5日假期唔出去走走好似對唔住自己。於是找了朋友Alice近近地來一個簡單的深圳大鵬小旅行。

到大鵬挺方便,從粉嶺坐直通巴不用1.5小時就到。到步後打算買第二天回香港的回程車票。跟著同車的人走,方知道原來買車票的地方竟然隱身於一條小巷的精品店內。真係唔易搵。仲要去到都未開門。


買了車票,擠上十分擠湧的公車往住宿的較場尾海灘進發。


較場尾海灘已被發展成像鼓浪嶼的旅遊區,佈滿特色民宿。正值內地週末兼清明假期,大鵬的遊客非常多,WALK IN找住宿的話絕對有風險。


 較場尾海灘的海水很淺,感覺走路都可以走到對岸去。


我們訂的民宿,走田園 FEEL。三人房weekend價也不用300元人仔。






由於未夠鐘check in,放下行李後就在較場尾的民宿區閒逛





幾乎將整幅幾米<向左走向右走>copy出來的民宿外牆


較場尾最正的半露天餐廳午餐,一人唔使一百蚊人仔。人生哦!! 同場還有一班老外喝酒播歌。一度以為自己唔係0係大陸。


無敵海景餐廳,令我們幫襯了一次又一次。(其他餐廳真係冇咁好FEEL同咁好VIEW)

食完飯便坐公車出town,打算坐另一班公車到另一位處較偏僻的西涌海灘去。出門前民宿的職員已跟我們說今天到西涌的車太多,塞車很厲害。只是一場來到,唔去西涌都唔知去邊,於是都係決定照去。來到公交車站,發現往西涌的公交車只是十七座小巴,可等車的人可能有成一百人。以我們擠大陸公車的功力,一定唔夠大陸人來。於是決定搵包車。

很快就有包車司機搵上了「頭昂昂」搵緊車的我們。第一個司機獅子開大口,話西涌好塞車,叫價二百。冇理佢,好快又有第二個司機來,可以安排我們跟一對男女拼車,一人廿五蚊。成交。

包車司機抄小路,避了很多塞車的路。不用一小時我們就來到了西涌。係有D塞車,但不嚴重。


水清沙幼的西涌海灘。只係人太多。


人太多的西涌海灘 (2)


人太多的西涌海灘 (3)



從西涌海灘到東涌海灘的一段路是內地驢友的遠足熱點。我們走了一小段,遇到了非常多的驢友,就像香港的遊行般熱鬧。

在西涌hea了兩小時又得回較場尾吃晚飯了。今回找包車卻沒那麼容易,折騰了差不多半小時才找到。一人三十蚊。

回到較場尾快天黑,期望可以找家望到天空的餐廳邊吃飯邊看月蝕。結果搵到天涯海角,都係搵番今日食午飯果間餐廳。下午0係餐廳飲酒聽音樂的老外仲0係度。有理由懷疑整個較場尾最正就係呢間餐廳。如果唔係班老外唔會唔捨得走。



大鵬的特產 - 窯雞。睇見都想食。天空雲太多,睇唔到月蝕。


食完飯返民宿,個職員已經走左,冇人check-in。用民宿的電話打俾佢,條友話依家自己唔方便番來,叫我自己0係counter 個櫃桶拎鎖匙。條友真係 hea。


房間向東,未瞓夠已經俾陽光「殘」醒


趁上午光線明媚,行出海灘影吓相。沒想到一大早已經咁多人。


吃過早餐走到附近的大鵬古城去。遊人依然非常多。


























古城內竟然有一家小教堂

遊畢古城,在古城外的農家樂吃客家菜。



本來0係度食飯都好唔錯。有樹蔭有微風。直到有個細路0係我視線範圍內的小坑撤了一泡尿才無奈離去。

公交車大作戰
回香港的直通巴4:45開出,我們3:30就出發到公交車站等車出town。可是今天的遊人比昨天還多,令公交車脫班,等車的人超多。等左二十分鐘先等到一班車,但無奈迫唔到上去。由於時間緊迫,無論如何下一班車我地都一定要上到車。其時有載客電單車司機叫價十蚊載人出town,我問Alice會否考慮,但一向很少到內地旅行的Alice覺得危險,唔敢坐。

再等15分鐘,四點三,終於有第二班車出現,在人海中跟一班身經百戰的內地青年拚命擠上車,情景有如人類離開地球的最後一班車般恐怖,我們明明上車前已擠到門口邊,但總是被從兩旁擠過來的人擋了去路,總是擠不上去。擠了一大餐,我終於被從後推上來的人潮推了上車,可是,Alice卻不能擠上車。我本來想落車跟Alice一起,但身後的人依然不斷湧上來,我被卡左人潮間根本動彈不得。車外的Alice一臉徬徨,我叫她坐電單車出去,但她似乎聽不到。很快車就開了,我和她都沒有大陸手機,失聯了。

問司機下一班車什麼時候到,司機說塞車嚴重,很難說。我似乎甚麼都做不到了。只希望很少到內地旅行的Alice能衝破心理關口,坐電單車到直通巴站去。

20分鐘後出到town,立刻到直通巴站 (即那家精品店),未見Alice。在路口等Alice也等不著,但直通車已經來了。正猶豫該怎麼辨之際,竟見Alice出現在直通車旁。原來剛才我的公交車開出之後她真的找了架電單車,不用5分鐘就到了直通車站,當時我架公交車都未到。她怕我會在公交車站等她,於是又走到了公交車站找我,沒想到我會在直通巴站等她而不是公交車站。

經歷打仗般的公交車一役,上了直通巴後真的有種「來回地獄又折返人間」的感覺。文明真好。香港真好。我亦恭喜Alice終於可以衝破心理關口坐電單車。經此一役,她夠資格到其他不文明地方旅行了。


4 則留言:

  1. 你影既相好靚、遊記都好精彩!!
    好鐘意睇你寫既文字,期待你伊朗的遊記:)

    回覆刪除
  2. 多謝賞面!!伊朗遊記會努力!!

    回覆刪除
  3. 你的文字真像催笑劑,讓人笑不停口,喜歡你的分享,加油啊!!

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...