2016年12月1日 星期四

Family Trip - 初冬花蓮自由行 (一) - 七星潭、太魯閤


距離6月去新疆我已經半年冇去過旅行,係時候「出國」透一透氣。這個12月相當精彩,月頭同屋企人去花蓮自由行6天之後我就會一個人去緬甸旅行10日了。

「柒柒地」的小領隊
今次又係我硬食「小領隊」呢個吃力不討好的職位。又要plan身行程又要幫大家搞入台證。上次一家人去台中我張入台證打錯左自己個英文名,搞到要俾錢另搞落地簽證 ; 估唔到今次又係入台證出事,受害人係我細佬,我打錯左佢個passport no.。好在台灣入境人員認為係minor mistake,佢地我細佬張入台證改番個passport no. 上面蓋個章簽個名就放走左佢。我明明double check D datasubmit,今次細佬出事,只怪佢唔好彩。哈哈!!
出左禁區去提款時又蝦碌。明明出左卡又出左錢就走,點知原來咁都仲係「交易未完成」,搞到排我後面的細妹提唔到錢。去對面「大哥大」搞電話卡,都搞左好耐,搞搞吓後面好多人排隊。
跟住買巴士飛去火車站。見國光客運隔離間巴士公司 (好似叫飛狗) 冇人排隊就去買。五個人七百幾蚊,個大媽職員幾熱情又同我地講幾句廣東話。點知中左伏。先係等左好耐先上到車出城,去到市區,又要拎埋D行李轉第二架巴士,坐左幾個站先到火車站。又柒左。
到左火車站先一點。由於台北去花蓮的火車票出名難買,所以之前已經在網上訂了票。但我們比預期早左到,想換早點出發的車票又換唔到,只好照原訂計劃坐三點四的車。上火車站 food court食飯但啲野麻麻地,又唔平,都要一百八一個餐



台灣的第一餐飯@台北火車站

上火車不久全家瞓,瞓瞓吓半醒時驚見外面是太平洋海岸即唔敢。我想拍醒細妹叫佢睇浪但條友釣魚釣到個頭九十度,拍極都冇反應,當時未到宜蘭但雨大,好在之後都冇落雨只係多雲。
到花蓮時已天黑。到遊客中心打聽買明天去太魯閤的「台灣好行」巴士資料,原來要過對面客運站買。客運站阿叔叫我地聽日先來買,但我們今晚住七星潭,明早會在七星潭上車,那邊買不到「台灣好行」車票,於是佢破例埋左今日條數,再賣車票俾我地。
五點八回火車站搵七星潭渡假飯店的職員返酒店。 駛往七星潭的路上都是黑猛猛,來到旅館最燈火通明。酒店比想像中好,有希臘式cafe任飲咖啡及高山烏龍,房又夠光猛,仲有個小露台,可惜家庭房冇海景,但側面都見到海,雖然黑晒都見到好大浪。

接車小子介紹的鎮上惟一的快炒店七星客棧,(另一家食肆食海鮮)意外的雅緻好食,老闆娘手勢好,阿女都招待甚熱情。嘗了曼波魚炒菜骨膠原及炸魚排,都好好食,一家都食得好開心,甚至覺得聽唔使去花蓮夜市,可以encore呢間小店。



七星客棧堅係食得過

一人一條香蕉



食飽先去對面 family mart 買蕉食,再循餐廳阿女介紹的單車徑散步,但風很大又太黑,散不了多久就回family mart 買乾糧,回旅店cafe影相排隊沖涼,上天台望望,我等左個幾鐘先有得沖涼,十點前全家都瞓了。太累。


七星潭渡假飯店的希臘feel cafe,可以24小時任像即磨咖啡及高山烏龍茶


第二日要坐八點十分車去太魯閣,我同老豆六點起身想去海邊睇日出,但多雲兼風大,沒待很久。

太平洋日出,冇太陽,好大風


七點就食早餐,以為其他屋企人去左食早餐,原來上左天台睇海。早餐豐富,有煎蛋薯餅多款饅頭栗米湯,但冇乜殿粉質,咖啡不好喝,好快又肚餓。



半個鐘唔使大家食完早餐出 family mart買飯團,偷了些時間去睇海。天色轉晴比今早更美。


八點坐旅館車去巴士站坐「台灣好行」,其實好近但職員尋晚話驚我們搵唔到,主動要開車送我們去,實在係太體貼。巴士遲左幾分鐘,八成滿,仲有老外 等車時見對面有戰機飛過。

坐「台灣好行」便宜遊太魯閣
第一個景點砂卡璫撞正一個耆英團,頭段好多人行唔快,至尾段才可正常走。但因趕下班車,未行晒就要回頭番巴士站;











第二個景點布洛灣,掙扎是否落車,但大家似乎累又想去廁所,結果錯誤決定,步道廢,又行唔到去下一個站燕子口。由於下一班車要等一個鐘,實在無野做,所以入左去電影院睇紀錄片。點知整個電影院就只有我們一家人,我們一家包了場。


布洛灣步道的 look out


布洛灣的電影院俾我地一家包左場


第三個景點燕子口是太魯閤的重頭戲。跟團或包車來的人都戴上了頭盔。但我等一眾坐台灣好行來的散客都沒有看見借頭盔的地方,只好冒住「生命危險」遊燕子口。



燕子口車站同樣是錐麓步道的入口。好想有機會行吓錐麓步道










行左幾個鐘已經肚餓。一人一條腸醫肚。



第四個下車點是綠水,打算走綠水-合流步道。被中醫師評為「超級虛」的細佬決定放棄,其他人照行。儘管個人認為綠水-合流步道景色也不錯,但看了大半天太魯閤的景色,大家似乎都有點審美疲勞,提不起勁。



阿媽驚細妹俾水滴濕,幫佢開遮。喺阿媽心目中我地永遠都係細路仔。






走畢綠水步道,大家都覺得行夠了,係時間出花蓮市搵吃的。


行完綠水步道在巴士站的博物館休息,唔係參觀。


等巴士出城

感覺坐「台灣好行」遊太魯閣不夠方便。因為班次實在太疏,而步道都是單向,為了趕車,好多步道未行晒就要走回頭路趕下一班車去下一個站。跟家人在一起「扶老攜幼」亦不能走較耗時但聽說更壯麗的錐麓步道和白楊步道。如果有去花蓮的便宜機票,希望可以跟山友去行吓錐麓步道和白楊步道。

只載4人的花蓮6人的士
搵的士去花蓮夜市附近。雖然花蓮市通街都係可坐6人的計程車,奇怪的是很多司機都不願意載超過4個人,原因不明。我們一家5口搵的士,第一次就食了檸檬,司機要我們分兩架車坐。問第二架車,今次係個女司機。佢最初都不太想做我地生意,猶豫了一陣子,最終肯應承,落車幫我們推門中排的座位,再打開後座的門。問女司機為什麼這裡的司機不肯載五人,是不是犯法,女司機說大家只是覺得問後座的門很麻煩。因為怕麻煩而不做五個人的生意,花蓮市的士司機的經濟哲學真的讓人摸不著頭腦。既然女司機不怕麻煩,我就打蛇隨棍上,問佢可唔可以夜晚從夜市載我地返七星潭,女司機說她快下班,不能載我們了。




 花蓮鐵道文化園區
夜市未開,我們就在花蓮市較旺的幾條街閒逛。回夜市時,老豆要帶路但又行錯路,結果要開GPS搵路。老豆當然又俾阿媽「鵝」左一大餐,不過去到夜市又冇事了。一家人去旅行總係會有吵吵鬧鬧嘅時候。



花蓮夜市是花蓮市最旺的地方

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...