2007年5月6日 星期日

廣西之旅 - Part I


番來hk成年之後終於可以自由行,地點係近近地0既廣西,既緊張,又興奮。就算電腦壞了,公司又有D手尾要跟,都無損我0既心情‧

四月廿八日,上午我還是一個OL,下午已變身BACKPACKER背起久違0既BACKPACK上路去。阿媽好擔心我地兩個女仔自己去大陸玩,我可未驚過,不過當然唔敢同阿媽講我當晚0係邊度落腳都未知。 (因為我地太遲BOOK,心儀0既YHA已FULL。


由於深圳塞車,去到機場已經6:30PM。我地坐八點機,仲未食野。7:40登機,7:20先0係M記跑上禁區。如果得自己一個,我唔會遇到咁忟。上機前先發現係公司PRINT定-既HOSTEL同旅遊INF冇左。

去到上海,想0係機場搵住宿,不過機場的所謂INF CENTER唔幫人搵HOSTEL,打去YHA,意外地有位,故坐機場巴士入市區。點知架巴士0係一個酒店丟但我地,一個企0係酒店門前0既唔知咩職員幫一眾乘客CALL的去佢地要去既酒店。我地都坐左7蚊的士去YHA。唔明點解機場巴士有咁0既安排。
桂林yha的common room,不錯。


上到YHA,COMMON ROOM見一班鬼,當年0係澳洲做BACKPACKER0既情懷既牽遙遠有陌生。TAK好開心有咁多鬼,但我已失去當年做BACKPACKER同鬼打交道0既興趣。本來我就唔係一個外向0既人。

桂林火車南站。

桂林0既天氣唔好,聽講龍脊梯田仲有塌方,所以第二日決定去陽朔,心想0係陽朔下雨都冇咩問題。起床後在HOSTEL附近閒逛搵野食,發覺桂林比其他好多廣東城市落後,建築物不高,人也比較單純。那些蛇頭做唔成生意,也不會惡言相向,還會教你搵路。搵左好耐,最後0-係hostel樓下大排檔食地道0既桂林米粉。第一次食桂林米粉,挺新解,因為係自助。店員放好米粉同肉,你自己加你想要的配料(如花生、chilli、蔥花)。廣西人似乎幾豪氣,唔似0係香港,落多條菜都要計住計住。




自助桂林米粉

then坐車去陽朔。仍然下雨,陽朔遊人不多。聽過不少人對陽朔的批評。陽朔給我的第一印象係大規模昂坪,中式建築,西式餐館,充斥住一些全國通几行既手信,非常商業。但陽朔本身實在美麗,鄰近漓江,依山而建,我對陽朔,並不如對昂坪咁反感。老實說,這裡蠻浪漫的。
本來在桂林跟一些陽朔的客棧說好了。不過陽朔細,旅館多,於是來到再發掘。有個女人死纏住我地,要做我地0既導遊同介紹住宿,本來唔想理佢,但tak聽到佢果間hostel 80蚊一晚又可望漓江,想跟佢看看。於是跟,但後來那女人的同事對她說那旅館已full,於是女人介紹我們去西街的威尼斯酒店,比較貴,但location好,可望漓江。威尼斯的人讓我們去看房間,有陽台的貴180蚊一晚,面對西街,設施甚佳,一盾已喜歡。再上五樓睇冇陽台那間,150蚊一晚,門外有露台景觀更佳,我同tak都好鍾意。本來呢個trip我地只諗住住yha訓床位,但剛加了人工,想嘆一下,於是豪一次住威尼斯酒店。check in時,老闆話冇陽台果間房聽日有人book左,叫我地住有陽台貴d果間,tak同佢拗,於是我地可以俾160蚊住原本180蚊先可住0既陽台房。

雨中陽朔

settle down後,擺脫那"導遊",在雨下的陽朔閒逛。睇中一間對正漓江0既餐廳食飯,惜靠窗位都坐滿人。點了一客pizza和一杯味似jelly水0既蘋果茶,再上路。陽朔的物價與香港相約,加上賣的都是冇乜地方特色0既國產手信,購買慾不大。直至見到一間賣手製薑糖店才有買手信0既念頭。

行過一條橋,見很多遊客圍觀,原來有一古樸氣息甚濃的老翁在撐船,謀殺菲林。



誰知老翁拿出手機,大聱講電話,大剎風景。


陽朔市集不大,好快就行sai,tak發現有一陽朔公園,公園內有一小山,小山的涼亭應該可能一覽陽朔全景,於是我地俾左9蚊,進入了呢個似乎日久失收的逗泥公園。公園本地人不多,但就吸引不少老外上山睇陽朔全景。莫非 lonely planet有介紹? 事實上9蚊入呢個難鬼公園係唔值,不過影到靚相,條條順番。






陽朔全景 @ 陽朔公園。

當地人都說之後幾日天氣會好,於是我地去旅行社book遊船、竹筏、單車。本來苦惱tak去踏單車時唔識踐單車0既我可以做乜,不過店內那職員兼導遊話佢可以同我一齊踐or載埋我。定完野,天黑,0係一間有live band 0既club食飯,九點半自己番酒店睇電視搞lee搞路,留低tak獨個兒欣賞那隊主音聲線有幾分似張震岳0既band。






陽朔黃昏。




陽朔雨夜 - from酒店陽台。



our room。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...