2007年5月9日 星期三

廣西之旅 part III (龍脊梯田)

告別紫醉金迷0既陽朔,第二日我地六點幾就出發去龍脊梯田。趕上7點從陽朔到桂林的公車,從桂林汽車總站走到火車南站,坐上了全景樓的包車。全景樓係龍脊位處最高0既客棧,可惜我地太遲book,住唔到,只可坐佢地0既專車入龍脊再作打算。其實桂林有公車去龍脊,不過要轉車,公車環境亦惡劣。於是我地俾多幾蚊坐專車。因為之前桂林一帶天氣唔好,聽講龍脊一帶有塌方,估唔到我地都中招。架車行左兩個鐘,快到龍脊之際便遇上了塌方。汽車無法通過,要等泥頭車來清場


車上的乘客落車稍竭,沒事可做。坐在我們後面的廣東家庭甚大方,0係等候期間請我地食花生、枇杷、花生、仲有金莎。佢地個仔小雄精力旺盛,我地一上車已經常潦我地同佢玩。難得佢咁cute又乖,我地都樂此不疲。

塌方了,大家都走了出車。一些當地瑤族女人上前sell住宿.導遊。
泥頭車來了。
擾攘了一個鐘頭終於可以再上路。同車的大陸小子潦我同tak同佢一齊搵山上的農家住,又同廣東家庭約好落車後一齊食飯。
到了龍脊大寨,已有一大班瑤人在排隊守候要人揹行李的人(後來聽講佢地每十日先可以落山排隊搵客)。我也僱了一個,才廿蚊。她們看來都不強壯,不過背起行李依然行動自如。
我的backpack就放在瑤人的籮子內。
 在大寨一客棧跟大陸小子同廣東家庭吃過了水準不錯的廣西菜,與廣東家庭分道揚鑣,與大陸小子及兩個瑤人前往二號觀景台及由她們安排的民宿。
當日天朗氣清,山路不難行,不過我地三點先行山,真的有點熱,行到身水身汗。
 梯田沒想像我壯觀,因為仲未放水。網上話五月的梯田是最靚的,因為有水。來到之後問當地人先知道"五月"係指農曆五月,我地一直搞錯了。也看不見有人在耕作。大陸小子問瑤人現在還有沒有人耕作,瑤人幽默地說: 當然有。如果沒有你們來看甚麼?
行左約半小時便到二號觀景台。大家都坐低竭竭‧



行了一小時便到達了導遊介紹的旅館金美閣。設施在山區而言算不錯,裡面的職員老闆都是瑤人,勉強都可算是民宿。我們有幸獲安排入住三樓向梯田的房間,座擁240度無敵梯田景,30蚊一晚,十分不俗。



小休/教大陸小子朱棚(豬朋)講香港粗口以後,我們走上1號觀景台睇日落。可惜一號觀景台向東,沒有日落,只有日出。

走上了另一旅館觀景樓看看。山頂的梯田開始放水了。

                                                                                          走上了最高的全景樓看不見日落,卻看到月亮東昇。
回金美閣,冇電。點了晚餐的菜也因冇電而遲遲未能送上。跟豬朋走到不遠的美景樓客棧吃飯。跟金美閣不同,美景樓同全景樓都並非當地人起的。佢地資金/宣傳較多,設施仔較佳,不用停電,老外也不少。
  dinner @ 美景樓。
吃過晚餐回旅館,依然停電,雖然今日行到身水身汗,但停電又令我失去了洗澡的慾望。番到去便涼也不沖爬上床去。同豬朋吹了一會兒水,佢說到工作上遇到香港同事,大家要用英文溝通。我問香港人同大陸人溝通要用英文究竟係邊個0既錯,佢話不是他們的錯。我胡說是他們大陸人的錯,誰叫他們賣掉香港,弄得我們香港人的國語都那麼爛,佢無言以對。



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...